۳ هزار هکتار از مراتع فریدونشهر طعمه حریق شد

۳ هزار هکتار از مراتع فریدونشهر طعمه حریق شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: از ابتدای سال تاکنون ۳۰مورد حریق در مراتع استان اصفهان به وقوع پیوسته است که مورد اخیر آن سه هزار هکتار از مراتع فریدونشهر بوده است.

منصور شیشه‌فروش روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرآنلاین اظهار کرد: در روزهای گذشته سه هزارهکتار از مراتع شهرستان فریدونشهر طعمه حریق شد.

وی افزود: از ابتدای سال تاکنون ۳۰ مورد حادثه حریق در پوششهای گیاهی اعم از مراتع و باغات رخ داده است و ۱۱۵ هکتار از پوشش گیاهی استان اصفهان دچار حریق شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: استان اصفهان دارای ۶ میلیون و ۳۰۰ هکتار مرتع است که مستعد وقوع حریق است که اطلاع رسانی لازم در راستای پیشگیری از وقوع حریق و آتش سوزی شده است.

وی اضافه کرد: حریق ها می توانند خساراتی نظیر فرسایش خاکی را به همراه داشته باشند و مرگ و میرهای میکروارگانیسم ها و آلودگی هوا را موجب می شود.

48

پست بعدی

پیام تسلیت خانه کتاب و ادبیات ایران برای درگذشت فریدون بدره‌ای و کامران احمدگلی

ی جولای 18 , 2021
خانه کتاب و ادبیات ایران در پیامی ضایعه درگذشت فریدون بدره‌ای (مترجم، نویسنده و زبان‌شناس) و کامران احمدگلی (مترجم، استاد زبان و ادبیات انگلیسی و عضو هیئت علمی دانشگاه خوارزمی) را تسلیت گفت. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از روابط‌عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، در متن این پیام […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000