تعیین تکلیف ذوالنوری برای رئیسی /مدل وین مذاکرات ادامه نخواهد یافت

 تعیین تکلیف ذوالنوری برای رئیسی /مدل وین مذاکرات ادامه نخواهد یافت

مهر نوشت: ذوالنوری با بیان اینکه لغو تحریم‌های تسلیحاتی از هزینه‌های برجام برای آمریکاست، گفت: بایدن نمی‌خواهد به برجام بازگردد و همین محتوای تاریخ گذشته، برجام را قبول ندارد و تلاش دارد مدلی را اجرا کند که ۵۱۷ تحریم باقی بماند و مکانیزم ماشه نیز اجرایی شود در این صورت شرایط تحریم‌ها سخت‌تر خواهد شد.

مجتبی ذوالنوری، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، با تاکید بر اینکه سیاست دولت مردمی ترک میز برجام نیست، گفت: دولت مردمی معتقد است که برجام هزینه‌ها و سودهایی داشته، جمهوری اسلامی هزینه‌های برجام را داده و حالا باید سود آن را ببرد. دولت تدبیر به مردم بدهکار است زیرا بهره برجامی را به آنها نرساند، طرف‌های غربی نیز باید بدهی خود را به ایران بپردازند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه دولت مردمی با مدل وین مذاکرات را ادامه نخواهد داد، افزود: مدل وین تکرار بدتر برجام بود و از چاله درآمدن و در چاه افتادن بود. برگشت آمریکا به برجام برای این کشور آورده‌ای دارد که باید هزینه آن را بپردازد اما آمریکا حاضر نیست هزینه‌های بازگشت به برجام را بپردازد.

ذوالنوری با بیان اینکه لغو تحریم‌های تسلیحاتی از هزینه‌های برجام برای آمریکاست، گفت: بایدن نمی‌خواهد به برجام بازگردد و همین محتوای تاریخ گذشته، برجام را قبول ندارد و تلاش دارد مدلی را اجرا کند که ۵۱۷ تحریم باقی بماند و مکانیزم ماشه نیز اجرایی شود در این صورت شرایط تحریم‌ها سخت‌تر خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه دولت آینده میز مذاکرات وین را ترک نخواهد کرد، تصریح کرد: مذاکرات برجام در صورتی ادامه خواهد یافت که حقوق ملت ایران تامین شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه ظریف تلاش دارد در این گزارش آینده برجام را به نام خود مصادره کند، گفت: اگر ظریف در وزارت امور خارجه می‌توانست مذاکرات برجامی را پیش ببرد این کار را می‌کرد، بنابراین طی سال‌های اخیر نتوانستند کاری انجام دهند. اگر دولت مردمی توانست قدمی در این مسیر پیش ببرد غرب گراها حق ندارند آن را به نام خود مصادره کنند.

 تعیین تکلیف ذوالنوری برای رئیسی /مدل وین مذاکرات ادامه نخواهد یافت

27215

پست بعدی

دلالان و سودجویان در افزایش قیمت خودرو نقش دارند/ هیچ بحثی درباره خودروی ملی شاهین در هیات تحقیق و تفحص مطرح نشده است

ی جولای 18 , 2021
عضو هیأت تحقیق و تفحص مجلس از خودروسازان با اشاره به نقش دلالان و سودجویان در افزایش قیمت خودرو خواستار حذف قیمت دستوری برای خودروسازی شد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از سایپانیوز، محسن علیزاده نماینده سپیدان و بیضاء در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قیمت‌گذاری دستوری […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000