دستورات مهم درباره بحران خوزستان

دستورات مهم درباره بحران خوزستان

ایرنا نوشت: سید محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهوری در تماسی تلفنی با ستاد مدیریت بحران استانداری گفت: رفع مشکلات فعلی خوزستان دغدغه اصلی دولت است.

واعظی در این تماس تلفتی با استاندار خوزستان تاکید کرد: دکتر روحانی پیگیر جدی مشکلات آبی استان است و هیاتی که امروز به استان خوزستان اعزام شده در همین راستا به خوزستان امده اند.

وی خطاب به اقای استاندار تاکید کرد : آنچه نیاز است برای رفع مشکلات آبی استان و امکان تصویب آن در ستاد مدیریت بحران استان وجود دارد امروز مصوب شود و مواردی که نیاز به مصوبه دولت دارد با قید فوریت به تهران ارسال شود.

وی قول داد چنانچه مصوباتی نیاز به مصوبه دولت داشته باشد و جزییات آن به تایید استان رسیده باشد در جلسه روز یکشنبه دولت طرح و مصوب خواهد شد.

وی از دست اندرکاران ستاد مدیریت بحران خوزستان تقدیر کرد و گفت: امیدوارم این تلاشها به سهولت کار مردم و رفع مشکلات آنان منجر شود.

استان خوزستان از اول امسال به دلیل خشکسالی دچار تنش آبی شده است.

2727

پست بعدی

هشدار یک نماینده: امنیت خوزستان به خطر افتاده است

ج جولای 16 , 2021
ایسنا نوشت:رئیس مجمع نمایندگان خوزستان با اشاره به اجرای طرح‌های انتقال آب، گفت: انتقال آب موجب شده خوزستان به این روز بیافتد. عبدالله ایزدپناه در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران خوزستان با موضوع بررسی مشکلات تامین آب استان خوزستان که امروز (۲۵ تیرماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000