الیور استون: فیلم ترامپ را بسازم، کمدی می‌شود

الیور استون: فیلم ترامپ را بسازم، کمدی می‌شود

فرهیختگان نوشت: الیور استون معتقد است اگر روزی به سراغ ساخت فیلمی از زندگی و ریاست‌جمهوری ترامپ برود، آن اثر کمدی خواهد شد.

ویلیام الیور استون، کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده آمریکایی است و به‌واسطه کارگردانی سری فیلم‌هایی که درمورد جنگ ویتنام ساخته است، به شهرت رسیده و تاکنون سه‌بار موفق به دریافت جایزه اسکار شده ‌است. این کارگردان آمریکایی در سال ۱۹۹۱ فیلم سینمایی «جی‌اف‌کی» را ساخته است که به موضوع ترور جان‌اف کندی، رئیس‌جمهور آمریکا می‌پردازد.

حالا الیور استون پس از گذشت ۳۰ سال از ساخت فیلم جریان‌ساز «جِی‌اِف‌کِی» (۱۹۹۱)، مستند جدیدش را با عنوان «بازبینی جِی‌اِف‌کِی: زاویه غیرمنتظره» در جشنواره کن امسال اکران کرده است و در این مستند نیز با بهره‌گیری از اطلاعات جدید آشکارشده، قتل رئیس‌جمهور جان‌اِف.کندی را مورد بررسی مجدد قرار می‌دهد.

پایگاه خبری دِدلاین به همین بهانه با این کارگردان مطرح سینما کرده است که بخشی از آن مربوط به ترامپ است.

وقتی خبرنگار از الیور استون درمورد تمایلش برای ساخت فیلم ترامپ سوال می‌کند، او می‌گوید: «من اگر بخواهم درمورد ترامپ فیلم بسازم، کمدی یا طنز می‌سازم؛ «دابلیو» (فیلم استون درباره جورج‌دابلیو. بوش) هم همین‌طور بود. مساله ترامپ خیلی حزبی و سیاسی شده و می‌گویند بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکاست ولی درست نیست؛ بدترین رئیس‌جمهور بوش بود؛ از نظر خسارتی که به دنیا زد؛ شکی در آن نیست. اما در دوره ترامپ باعث بیشتر شدن آشفتگی‌ها شد. فقط درصورتی‌که یک کاندیدای صلح‌طلب واقعی به قدرت برسد، آمریکا تغییر می‌کند. آمریکا از زمان کندی تغییری نکرده است، زیرا در پشت‌پرده آژانس‌های اطلاعاتی و ارتش عنان تصمیم‌گیری برای مسیر حرکت دولت آمریکا را در مسائل بزرگ مثل حوزه راهبردی و امنیت ملی به دست گرفتند. از آن زمان قدرت تمام رئیس‌جمهورها برای ایجاد تغییرات ملموس، محدود بوده است.»

۵۷۲۴۵

پست بعدی

پیام سیدهادی خامنه‌ای به زهرا رهنورد

پ جولای 15 , 2021
جماران نوشت: حجت الاسلام و المسلمین سید هادی خامنه‌ای در پیامی درگذشت دکتر زهیدا کاظمی، خواهر زهرا رهنورد، را تسلیت گفت. متن پیام حجت الاسلام و المسلمین سید هادی خامنه‌ای بدین شرح است: هوالباقی فرهیخته گرامی سرکار خانم "دکتر زهرا رهنورد" مصیبت فقدان خواهر ارجمندتان را به سرکار عالی و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000