حضور نیروهای ارتش در سیستان و بلوچستان با اذن رهبر انقلاب /آغاز عملیات آبرسانی ارتش به ۱۷ روستای سیستان

حضور نیروهای ارتش در سیستان و بلوچستان با اذن رهبر انقلاب /آغاز عملیات آبرسانی ارتش به ۱۷ روستای سیستان

فرمانده نیروی زمینی ارتش از آغاز عملیات آبرسانی به ۱۷ روستای سیستان و بلوچستان توسط ارتش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ارتش، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم کلنگ‌زنی طرح آبرسانی به هیرمند، گفت: عملیات آبرسانی به ۱۷ روستای محروم شهرستان هیرمند با بیش از ۹۱ کیلومتر لوله‌گذاری به همت نیروی زمینی ارتش آغاز شد.

وی اظهارداشت: ما به اذن فرماندهی معظم کل قوا به سیستان که به تعبیر معظم‌له، تنگه احد نظام است، آمده‌ایم و می‌خواهیم از این تنگه مراقبت و به مردم شریف این خطه امدادرسانی کنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: در منطقه سیستان علاوه بر بحران کرونا، بحران آب به‌طور جدی وجود دارد که با همراهی آبفای سیستان و بلوچستان، علاوه بر آبرسانی به وسیله تانکرهای نیروی زمینی، کار زیربنایی و اساسی در خصوص لوله‌گذاری دائم در حال انجام است.

امیر حیدری گفت: امروز بیمارستان ۶۰ تختخوابی ارتش، ویژه بیماران کرونایی که به تمام امکانات پزشکی مجهز شده است در زاهدان افتتاح می‌شود.

وی، از ساخت ۲ بیمارستان با همین امکانات در خاش و زابل خبر داد و افزود: عملیات ساخت این بیمارستان‌ها با سرعت در حال انجام است و به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

امیر حیدری خاطرنشان کرد: این بیمارستان‌ها مجهز به دستگاه‌های اکسیژن‌ساز، ونتیلاتور و اتاق احیاء هستند.

27215

پست بعدی

وعده اقتصادی ابراهیم رئیسی در حضور اقتصاددانان

چ جولای 14 , 2021
رئیس‌جمهور منتخب گفت: دولت سیزدهم برای حل مشکلات و درمان اقتصاد بیمار کشور، اراده جدی دارد و در این مسیر قطعاً نه براساس سلیقه، بلکه براساس نظرات و راهکارهای علمی و کارشناسی اقدام خواهد کرد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی دفتر رئیس‌جمهور منتخب،سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور منتخب […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000