مطالبه مهم رهبر انقلاب از ارتش

مطالبه مهم رهبر انقلاب از ارتش

باشگاه خبرنگاران نوشت:معاون عملیات نیروی زمینی ارتش گفت: مهمترین مطالبه فرمانده کل قوا از ارتش، آمادگی کامل برای مقابله با هر نوع تهدید و تجاوز از جانب بیگانگان است.

سرتیپ فرهاد آریانفر معاون عملیات نیروی زمینی ارتش در جمع دانشجویان دانشگاه افسری امام علی (ع) گفت: درخواست فرمانده کل قوا از ارتش، آمادگی صد درصدی برای مقابله با هر نوع تجاوزی از جانب بیگانگان است و بحمدالله این آمادگی در شما جوانان مومن ولایتمدار ارتش همیشه وجود داشته است.

معاون عملیات نیروی زمینی ارتش با اشاره به شرایطی که در کشورهای اطراف مانند افغانستان، پاکستان و … رخ داده است، افزود: شرایط کشور عزیزمان از پایداری خوبی برخوردار است و این ثبات و پایداری، اول به خواست خداوند و دوم به‌دلیل آمادگی و پادر رکابی جوانان ولایی در نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

2727

پست بعدی

اصغر فرهادی در کن درباره «قهرمان» چه گفت؟

س جولای 13 , 2021
اصغر فرهادی «قهرمان» را در مسیر مشابه فیلم‌های قبلی‌اش می‌داند که امیدوار است از فیلم‌های پیشینش عمیق‌تر باشد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اصغر فرهادی در مراسم فرش قرمز فیلم «قهرمان» در جشنواره فیلم کن در صحبت‌های کوتاهی درباره فیلم جدیدش صحبت کرد. فرهادی نیت اصلی خود از ساخت فیلم «قهرمان» […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000