تداوم رشد قیمت ها در بازار خودرو/ پژو ۲۰۰۸ در یک قدمی ۹۰۰ میلیون تومانی

تداوم رشد قیمت ها در بازار خودرو/ پژو ۲۰۰۸ در یک قدمی ۹۰۰ میلیون تومانی

رشد قیمت ها امروز نیز در بازار خودرو ادامه یافت به طوری که در ۲۴ ساعت گذشته خودرو پژو ۲۰۰۸ مدل ۹۹ نزدیک به ۵ میلیون تومان گران شد و ۸۹۵ میلیون تومان قیمت خورد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نوسانات قیمتی در بین خودروهای گروه پراید امروز به حداقل رسیده است و تنها خودرو پراید ۱۵۱ پلاس امروز ۰.۶۹ درصد افزایش قیمت را تجربه کرده است و به قیمت ۱۴۴ میلیون تومان رسیده است؛ سایر خودروهای این گروه در این مدت از نوسانات قیمتی در امان ماندند و خودرو پراید ۱۱۱ از روز گذشته تاکنون بر روی قیمت ۱۳۸ میلیون تومان ثابت مانده است و خودرو پراید ۱۳۱ نیز در این مدت بر روی قیمت ۱۲۵ میلیون تومان ثابت مانده است.

در بین خودروهای گروه پژو نیز نوسانات قیمتی نسبت به روز گذشته کاهش یافته است با این وجود پژو ۲۰۶ تیپ ۵ در این مدت ۲ میلیون تومان گران شده است و ۲۷۲ میلیون تومان قیمت خورده است و پژو ۲۰۰۸ مدل ۹۹ نیز در این مدت ۵ میلیون تومان گران شده است و ۸۹۵ میلیون تومان قیمت خورده است؛ گفتنی است که خودرو پژو ۲۰۷ اتوماتیک از ۳۸۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به قیمت ۳۸۳ میلیون تومان رسیده است.

خودرو دنا معمولی نیز از جمله خودروهایی است که در ۲۴ ساعت گذشته افزایش قیمت را تجربه کرده است؛ این خودرو از ۲۹۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به قیمت ۳۰۰ میلیون تومان رسیده است. دنا معمولی مدل ۱۳۹۹ نیز در این مدت افزایش قیمت را تجربه کرده است و این خودرو در ۲۴ ساعت گذشته با افزایش قیمت ۲ درصدی امروز به قیمت ۲۹۰ میلیون تومان رسیده است.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است

تداوم رشد قیمت ها در بازار خودرو/ پژو ۲۰۰۸ در یک قدمی ۹۰۰ میلیون تومانی

۲۲۳۲۲۷

پست بعدی

خبر مهم درباره انتخاب کابینه ابراهیم رئیسی

س جولای 13 , 2021
مهر نوشت: طبق اعلام روابط عمومی دفتر رئیس‌جمهور منتخب، انتخاب اعضای کابینه دولت سیزدهم به مرحله ارزیابی‌های تخصصی رسید. انتخاب اعضای کابینه دولت سیزدهم توسط رئیس‌جمهور منتخب وارد مرحله ارزیابی شایستگی توسط کارگروه‌های تخصصی شده است. براساس این گزارش، در این مرحله افراد معرفی شده، که چند برابر ظرفیت مسئولیت‌های […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000