توصیف امیرنصیرزاده از مجاهدت های سرتیپ صدیق در زمان دفاع مقدس

توصیف امیرنصیرزاده از مجاهدت های سرتیپ صدیق در زمان دفاع مقدس

ایرنا نوشت: فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تلاش خالصانه و دلسوزانه سرتیپ صدیق (فرمانده وقت نیروی هوایی زمان دفاع مقدس) آیینه تمام قد وظیفه‌شناسی و تعهد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده در مراسم گرامیداشت نخستین سال درگذشت سرتیپ خلبان هوشنگ صدیق فرمانده فقید این نیرو با گرامیداشت یاد و خاطره این امیر سرافراز اظهار کرد: فرمانده فقید نیروی هوایی ارتش با بهره‌گیری از تجربیات کارکنان نهاجا، برنامه‌ریزی دقیق و صحیح، افزایش علم، دانش و کسب مهارت در حوزه به روز رسانی تجهیزات، خدمت بزرگی به کشور و نیروی هوایی ارتش در دفاع دوران دفاع مقدس کرد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی، ولایت‌مداری، مردمداری، مدیریت دانش محور، حرکت براساس تخصص، انجام پروازهای موفق برون مرزی و متعهد بودن به انقلاب و اسلام را از معیارهای انتخاب امیر صدیق به فرماندهی نیروی هوایی عنوان کرد.

نصیرزاده با اشاره به دوران فرماندهی سرتیپ صدیق در نهاجا افزود: پیروزی در عملیات‌های والفجر هشت و کربلای پنج، حمله به مواضع دشمن، انهدام پالایشگاه نفتی کرکوک، دفاع و پشتیبانی از نیروهای پیاده و کشتی‌ها و نفتکش‌های ایرانی در طول هشت سال جنگ تحمیلی از مهمترین اقدامات مرحوم صدیق در دوران در خشان فرماندهی بر نیروی هوایی ارتش بود.

وی خاطرنشان کرد: تلاش خالصانه، دلسوزانه و مدیریت درخشان سرتیپ صدیق در طول فرماندهی خود، مثال زدنی و الگویی برای جوانان و افسران نیروی هوایی ارتش و آیینه تمام قد وظیفه شناسی و تعهد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

27219

پست بعدی

راز ماندگاری سریال «روزی روزگاری» از زبان بازیگر حسام بیگ

ش جولای 10 , 2021
محمود پاک‌نیت اعتقاد دارد وقتی یک سریال خوب از کار درمی‌آید که دست‌اندرکاران آن، از کار لذت ببرند و این را به تماشاگران هم انتقال دهند؛ این بازیگر، رمز موفقیت «روزی روزگاری» را در همین ویژگی می‌داند. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمود پاک نیت، بازیگر، شامگاه جمعه (۱۸ تیر)، مهمان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000