حامد بهداد، نقشِ باب مارلی را بازی خواهد کرد؟

حامد بهداد، نقشِ باب مارلی را بازی خواهد کرد؟

ایسنا نوشت: حامد بهداد، هفته گذشته با محمد صادق رنجکشان، تهیه‌کننده فیلم «باب مارلی» برای حضور در این اثر سینمایی به توافق رسید.

فیلم سینمایی «باب مارلی» به کارگردانی داود خیام و نویسندگی مشترک این کارگردان و علی زرنگار که مضمونی اجتماعی دارد، اوایل نیمه دوم سال در جنوب کشور، مقابل دوربین خواهد رفت.

پروانه ساخت این فیلم، اواخر اردیبهشت، توسط سازمان سینمایی صادر شد. پیش تولید «باب مارلی» مدتی است که با حضور حسن مصطفوی با عنوان مدیر تولید پروژه آغاز شده است و مذاکره با دیگر عوامل و بازیگران این فیلم ادامه دارد.

باب مارلی، یکی از برجسته‌ترین چهره‌های معاصرِ جامائیکا، خواننده صاحب‌سبک رِگِی، ترانه‌سرا، نوازنده گیتار و فعال اجتماعی بود که مشخص نیست در این فیلم چگونه به آن پرداخته خواهد شد.

۵۷۵۷

پست بعدی

رکوردشکنی تعداد بیماران بستری کرونا در تهران/ برگزاری هرگونه مراسم و تجمع ممنوع است

د جولای 5 , 2021
فارس نوشت: رئیس ستاد مقابله با کرونای استان تهران گفت: برگزاری هرگونه تجمع و مراسم در استان تهران ممنوع است. علیرضا زالی رئیس ستاد مقابله با کرونای استان تهران در ارتباط زنده تلویزیونی به تشریح آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان تهران پرداخت. وی اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000