مرد ۴۳ساله تهرانی در ارتفاعات ایوانکی مفقود شد/ تلاش برای نجات

مرد ۴۳ساله تهرانی در ارتفاعات ایوانکی مفقود شد/ تلاش برای نجات

سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان بابیان اینکه کوهنورد ۴۳ ساله تهرانی در ارتفاعات شور قاضی ایوانکی مفقودشده است، گفت: به دلیل هوای گرم و مسیر صعب‌العبور این کوهنورد پیدا نشده است.

مظفر محمدخانی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه حوالی ظهر پنجشنبه یک کوهنورد ۴۳ ساله تهرانی با ارسال پیامک به برادرش اعلام کرده در مسیر ارتفاعات شور قاضی گم‌شده است، ابراز داشت: بلافاصله تیمی از هلال‌احمر گرمسار به این مسیر اعزام و از آن روز تلاش برای یافتن وی ادامه دارد.

وی ضمن بیان اینکه آخرین تماس این کوهنورد از حوالی قله طلا یا تاج‌خروس واقع در ارتفاعات منطقه شور قاضی ثبت‌شده است، افزود: باوجود تلاش امدادگران به علت هوای گرم و مسیر صعب‌العبور شور قاضی هنوز این کوهنورد پیدا نشده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان بابیان اینکه این کوهنورد برای صعود به قلعه از مسیر ایوانکی به روستای شور قاضی استفاده کرده است، ابراز داشت: سه تیم جستجو از هلال‌احمر استان سمنان، سه تیم از استان تهران و دو تیم پهپادی برای یافتن این کوهنورد جوان تلاش می‌کنند.

محمدخانی بابیان اینکه روز ۱۴ تیرماه مفقودی یک نفر در ارتفاعات محور شهمیرزاد-چاشم به هلال‌احمر گزارش شد، تصریح کرد: در این عملیات تیم امداد و نجات مهدی‌شهر حضور داشتند که متأسفانه در این حادثه فرد مفقود در محل حادثه جان‌باخته بود.

وی افزود: از کوهنوردان تقاضا می‌شود برای صعود در ارتفاعات از تکی سفر کردن به‌طور جد پرهیز و حتماً باراهنما، تجهیزات و افراد کارآزموده راهی این سفرها شوند تا از بروز اتفاقات تلخ پیشگیری شود.

کد خبر 5251160

پست بعدی

اصفهان به سمت بحرانی شدن کرونا شتاب گرفت/شناسایی ۹۴۵ مورد جدید کرونا

د جولای 5 , 2021
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اعلام ۹۴۵ مورد جدید کرونا در استان گفت: اصفهان به سمت بحرانی شدن کرونا پیش می رود. آرش نجیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرآنلاین با اشاره به اینکه سویه کرونای دلتا علت اصلی شیوع کرونا است، اظهار کرد: در شبانه روز گذشته […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000