آرزوی موفقیت یک چهره اصلاح طلب برای محسنی اژه ای

آرزوی موفقیت یک چهره اصلاح طلب برای محسنی اژه ای

فارس نوشت: دبیرکل مجمع نیروهای خط امام (ره) با بیان اینکه حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای فردی توانمند در قوه قضائیه است، تصریح کرد: ایشان سابقه و عملکرد خوبی در این قوه دارد.

حجت‌الاسلام سید هادی خامنه‌ای فعال سیاسی اصلاح طلب پیرو انتصاب حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای به سمت ریاست دستگاه قضا از سوی رهبر معظم انقلاب، گفت: ریاست قوه قضائیه را خدمت آقای محسنی اژه‌ای تبریک عرض می‌کنم.

دبیرکل مجمع نیروهای خط امام (ره) با بیان اینکه حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه‌ای فردی توانمند در قوه قضائیه است، تصریح کرد: ایشان سابقه و عملکرد خوبی در این قوه دارد.

خامنه‌ای با تأکید بر اینکه حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه‌ای کار سختی پیش‌روی خود دارد، اظهار داشت: ان‌شاءالله به یاری خداوند متعال در این سمت هم موفق باشند.

27219

پست بعدی

رضا امیرخانی: «خسروِ شیرین»، یک اتفاق تازه در ادبیات داستانی ماست

ی جولای 4 , 2021
رضا امیرخانی، نویسنده و منتقد، کتاب «خسروِ شیرین»، نوشته خسرو باباخانی را که اخیرا منتشر شده، به شاهینی تشبیه کرد که وارد ادبیات داستانی شده است. به گزارش خبرگزاری خبرانلاین، رمان ایرانی «خسروِشیرین» به قلم خسرو باباخانی، به‌تازگی توسط انتشارات کتابستان منتشر شده است. رضا امیرخانی، نویسنده و منتقد در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000