مصرف بالا برق دو نیروگاه را شب گذشته از مدار خارج کرد

مصرف بالا برق دو نیروگاه را شب گذشته از مدار خارج کرد

باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سخنگوی صنعت برق کشور نوشت: متاسفانه دو نیروگاه تولید برق در کشور به دلیل مصرف بالا از مدار خارج و به اورهال نیاز پیدا کردند و ناچار شدیم بر اساس دستور ملی خاموشی برق را افزایش دهیم

مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق کشور در خصوص خاموشی شب گذشته در تهران و کرج گفت: متاسفانه شب گذشته بیشترین مصرف برق در کشور را تجربه کردیم.
او در ادامه با اشاره به اینکه خاموشی تا ساعت ۲۲ است، ولی خاموشی شب گذشته تا یک بامداد هم به طول انجامید، افزود: طبق برنامه زمانبندی اعلام شده، آخرین ساعت خاموشی برق در البرز ۲۳ است، ولی دیشب از ساعت ۲۳ تا یک بامداد هم شاهد خاموشی برق بودیم.

مصرف بالا برق دو نیروگاه را شب گذشته از مدار خارج کرد

سخنگوی صنعت برق کشور گفت: متاسفانه روز گذشته هم محدودیت تولید داشته ایم و دو نیروگاه تولید برق در کشور به دلیل مصرف بالا از مدار خارج و به اورهال نیاز پیدا کردند، ناچار شدیم بر اساس دستور ملی خاموشی برق را افزایش دهیم و قطعی برق خارج از زمانبندی اعلام شده داشته باشیم.
رجبی مشهدی تصریح کرد: با توجه به اینکه شرایط تولید برق در کشور ثبات ندارد، نمی‌توانیم به مردم قول بدهیم که دیگر خاموشی خارج از برنامه نخواهیم داشت.

۲۲۳۲۲۷

پست بعدی

«خورشید» درخشید، «لاله» آخر شد

ی جولای 4 , 2021
در سه ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۰ «خورشید» با یک میلیارد و سیصد میلیون تومان در جایگاه نخست فروش گیشه و «لاله» با کارگردانی اسدالله نیک‌نژاد، با فروش ۹۰ میلیون تومانی، جایگاه آخر را از آن خود کرد. مهسا بهادری: چراغ‌های خاموش، صندلی‌های خاک گرفته و گیشه‌ای که دیگر چشم هیچ‌کس […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000