تکذیب مطلب جنجالی منتسب به آیت الله نوری همدانی درباره علت شیوع کرونا در سیستان و بلوچستان

تکذیب مطلب جنجالی منتسب به آیت الله نوری همدانی درباره علت شیوع کرونا در سیستان و بلوچستان

ایلنا نوشت: دفتر آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع عظام تقلید در اطلاعیه‌ای مطلب منتسب به این مرجع تقلید در فضای مجازی در خصوص علت موج همه‌گیری کرونا در استان سیستان و بلوچستان را تکذیب کرد.

در این اطلاعیه‌ آمده‌است: در پی انتشار مطلبی در فضای مجازی مبنی بر اینکه حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی «دامت برکاته» اخیراً در درس خارج فقه یا در یکی از ملاقات ها، معظم له فرمودند: علت موج جدید و همه گیری بیماری کرونا در استان سیستان و بلوچستان به جهت کفاره گناهان اهالی (برادارن اهل سنت)آن استان می‌باشد؛ ضمن تکذیب این خبر چند نکته را متذکر می‌شویم.

بی‌تردید اینگونه اخبار کذب از سوی شبکه‌های معاند و دشمنان نظام و انقلاب و روحانیت خصوصاً مرجعیت شیعه و مردم چه شیعه و چه برادران اهل سنت می‌باشد تا بتوانند از این مسیر به وحدت حاکم در بین شیعه و سنی ضربه وارد کنند.

باز نشر اینگونه اخبار که کذب بودنش به خوبی روشن می‌باشد خلاف تقوا و اخلاق می‌باشد، لازم بذکر است که درس خارج معظم له از ابتداء بیماری کرونا تعطیل بوده و در ده روز اخیر که متاسفانه منطقه سیستان و بلوچستان و تا حدودی کل کشور دچار فراگیری پیک جدید بیماری منحوس کرونا گردید ایشان هیچ گونه ملاقات یا سخنرانی و مصاحبه ای نداشته‌اند و طبیعتاً دیدگاه ها و سخنرانی های ایشان در سایت خودشان منعکس می‌شود.

کسانی که با مواضع این مرجع عالیقدر آشنایی دارند مطلع می‌باشند که معظم له از جمله مراجعی هستند که قائل به تقریب بین مذاهب اسلامی با حفظ اصول می‌باشند بر این اساس اینگونه اخبار کذب بر وحدت مسلمین در ایران اسلامی اثری نخواهد گذاشت، در پایان توفیق همگان را از خداوند متعال خواستاریم

27215

پست بعدی

پشت پرده دعوت رئیسی و اژه ای از منتقدان و اصلاح طلبان /در کلاب هاوس خبرآنلاین بررسی می شود

ش جولای 3 , 2021
در کلاب هاوس خبرگزاری خبرآنلاین پشت پرده دعوت رئیسی و اژه ای از منتقدان و اصلاح طلبان بررسی می شود. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، طی روزهای اخیر خبرهایی درباره تماس دفتر ابراهیم رئیسی و محسنی اژه ای، دو رئیس قوه جدید در قوه مجریه و قضاییه با منتقدان و برخی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000