روزهای پایانی «اینان» با بازیگران خراسانی

روزهای پایانی «اینان» با بازیگران خراسانی

جمعی از هنرمندان سینما و تئاتر اهل خراسان در فیلم سینمایی «اینان» به کارگردانی رهبر قنبری و تهیه‌کنندگی علی برادری به ایفای نقش پرداختند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد ریحانه، علیرضا ضیاء چمنی، برات ربانی، شاپور ترکمن سرابی، علیرضا سنایی، محمد جعفرزاده، بهنام ربانی، زهره مرادی، الهه پژوهی، صدیقه چک، کبری شمس، محمود کریمی، محسن کریمی، کیمیا فراهانی، سیده فاطمه وفایی، سیاوش رویین تن، آرنیکا رویین تن، غلامرضا پورموسی و علی عسگرزاده در فیلم سینمایی «اینان» به کارگردانی رهبر قنبری و تهیه‌کنندگی علی برادری که چندی پیش در شهر مشهد آغاز شده بود، ایفای نقش کرده‌اند.

پیش از این علی برادری، الهه جعفری، صبا سهیلی، سپیده آرمان و مرتضی قراغانی به عنوان بازیگران اصلی این فیلم مقابل دوربین رفته بودند.

فیلمبرداری «اینان» طی چند روز آینده به پایان می‌رسد.

«اینان» داستان عماد یک جوان سی ساله را روایت می‌کند که برادرش نیازمند اهدای عضو است. عماد برای یافتن عضو پیوندی راهی مشهد می‌شود اما این سفر طولانی و غیرمنتظره تجربیات و آشنایی با افرادی را در پی دارد که باورهای قبلی‌اش را به چالش می‌کشد و عشقی زمینی او را به درکی تازه از زندگی می‌رساند.

۵۸۵۸

پست بعدی

زمین لرزه رامهرمز و میداود را لرزاند

ش جولای 3 , 2021
حیله بلژیک در فروش گلوله‌های خراب به ایران/ گردان داش‌مشتی‌ها

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000