ایتن هاوک به «چاقوهای آخته ۲» پیوست/ عکس

ایتن هاوک به «چاقوهای آخته ۲» پیوست/ عکس

مهر نوشت: انتشار تصاویر جدید از فیلمبرداری «چاقوهای آخته۲» نشان داد، ایتن هاوک نیز به این فیلم پیوسته است.

به گزارش کولیدر، ایتن هاوک، بازیگری که ۴ نامزدی اسکار را در کارنامه دارد، از بازیگران فیلم پرستاره «چاقوهای آخته ۲» است.

در «چاقوهای آخته ۲» به کارگردانی رایان جانسون که از سوی نتفلیکس در یونان در حال ساخت است، بار دیگر شخصیت بنویی بلانک با نقش‌آفرینی دنیل کریگ در صدد حل یک معمای جنایی است.

در تصاویری که از این فیلم منتشر شده است، هاوک در برابر دیگر اعضای گروه بازیگران شامل دیو باتیستوتا و دنیل کریگ دیده می‌شود؛ آن هم در حالی‌که یک تفنگ آب‌پاش خنده‌دار را در دست دارد.

تمام فضا نشان دهنده این است که بار دیگر پای خانواده متمولی در میان است. هنوز روشن نیست که نقش هاوک چقدر اصلی است، اما حضور وی در این فیلم تاکنون مخفی نگه داشته شده بود.

در یکی دیگر از تصاویر منتشر شده، جیدا پینکت اسمیت نیز حضور دارد.

همه این‌ها نشان دهنده این است که جانسون قصد دارد بار دیگر فیلمی با حضور شماری از بازیگران مطرح خلق کند. تاکنون از ادوارد نورتون، کیت هادسون، کاترین هان، جنل مونی، جسیکا هنویک و لزلی اودوم جونیور، به عنوان بازیگران این فیلم یاد شده بود.

ایتن هاوک به تازگی در بلغارستان حضور داشت تا در سریال ابرقهرمانی «شوالیه ماه» بازی کند.

ایتن هاوک در جمع بازیگران «چاقوها بیرون ۲»

۵۷۵۷

پست بعدی

«ایران حماسی»؛ جلوه‌ پنج هزار سال شکوه کشورمان در لندن

ج جولای 2 , 2021
گوشه‌ای از پنج هزار سال هنر و فرهنگ ایرانی در قالب ۳۰۰ اثر در نمایشگاهی با عنوان «ایران حماسی»، در دل اروپا برای هنردوستان به نمایش درآمده است. فرزاد مظفری: اگر می‌خواهید پنج هزار سال فرهنگ و هنر ایران را در یک گردش جذاب تماشا کنید، باید سری به نمایشگاه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000