پیام حسن روحانی به محسنی اژه ای، رئیس جدید قوه قضائیه

پیام حسن روحانی به محسنی اژه ای، رئیس جدید قوه قضائیه

رئیس جمهور در پیامی انتصاب حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای به سمت ریاست قوه قضائیه را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

حجت‏ الاسلام والمسلمین جناب آقای غلامحسین محسنی اژه ای(دامت توفیقاته)

با سلام و تحیت

انتصاب شایسته جنابعالی از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به سمت ریاست قوه قضائیه را که نشان دهنده ، کارآمدی و تجارب مدیریتی ارزشمندتان به ویژه در عرصه فعالیت های قضایی است، تبریک و تهنیت می گویم.

در شروع گام دوم انقلاب اسلامی و در شرایط حساس کنونی که کشور با دشمنی قدرت‌های خودکامه و استکباری مواجه است و جنگ اقتصادی و روانی آنان با هدف ایجاد شکاف در صفوف ملت و همبستگی نظام و مردم، هر روز ابعاد تازه‌ای به خود می گیرد، نقش بی ‏بدیل قوه قضائیه در تقویت سرمایه اجتماعی، اعتماد عمومی و تعمیق ارزش های اسلامی اهمیت مضاعفی دارد.

امیدوارم با حسن تدبیر جنابعالب در رأس دستگاه قضائی، شاهد آثار و برکات فراوانی در زمینه گسترش عدالت اجتماعی بدور از هرگونه مسائل جناحی و حزبی، احقاق حقوق عمومی و شهروندی، اهتمام بیشتر در حفظ کرامت انسانی و ایجاد امنیت بیشتر برای فعالان اقتصادی و سرمایه گذاری در کشور باشیم.

همچنین ضمن قدردانی از خدمات و تلاش های ارزنده و ماندگار ریاست پیشین قوه قضائیه، توفیق روزافزون شما را در تحقق منویات مقام معظم رهبری و خدمت بیشتر به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

27215

پست بعدی

دفاع عجیب میرسلیم از طرح محدودسازی فضای مجازی

پ جولای 1 , 2021
مصطفی میرسلیم با انتشار توییتی از طرح جنجالی مجلس برای محدودسازی فضای مجازی دفاع کرد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین مصطفی میرسلیم در توییتی با هشتگ فضای مجازی و رونق نوشت: با طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی بسیاری از کسب از کارهای پلید کساد می شوند و جلو […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000