درخواست سردار سعید محمد برای کمک به ابراهیم رئیسی

درخواست سردار سعید محمد برای کمک به ابراهیم رئیسی

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: فرمانده سابق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) گفت: دلسوزان انقلاب باید مجاهدانه با اراده و مصمم در جهت حل مشکلات مردم به رئیس جمهور مردمی و محبوب کمک کنند.

سعید محمد فرمانده سابق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) عصر امروز چهارشنبه در جمع اعضا ستاد همیاران تهران که به منظور قدردانی از زحمات دست اندرکاران این ستاد برگزار شد ضمن تبریک پیروزی جبهه انقلاب و موفقیت حجت الاسلام رئیسی گفت: امروز تکلیف همه حمایت و کمک به برنامه‌های دولت مردمی است و همه دلسوزان انقلاب باید مجاهدانه در جهت حل مشکلات مردم، در حمایت از رئیس جمهور منتخب با اراده و مصمم تلاش کنند.

وی ادامه داد: هدف خدمت به مردم شریف و صبور ایران عزیز است و علی‌رغم همه مشکلات قطعا خداوند متعال راه‌ها را باز خواهد کرد که البته این وعده الهی است.

27215

پست بعدی

رهبر انقلاب وصیت‌نامه این شهید ارتشی را در نماز جمعه قرائت کردند+عکس

چ ژوئن 30 , 2021
باشگاه خبرنگاران نوشت: رهبرانقلاب وصیت یکی از شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران، پس از شهادت را در نماز جمعه قرائت کرده‌اند. تاریخ ایران پر است از قهرمانانی که از جان خود گذشتند تا ذره‌ای از خاک کشورمان توسط بیگانه به تاراج نرود. نمود عینی این موضوع را می‌توان در دوران […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000