برنده واقعی انتخابات از نگاه فرمانده پدافند هوایی ارتش

برنده واقعی انتخابات از نگاه فرمانده پدافند هوایی ارتش

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: تا زمانی که یاد شهدای عزیز در این مملکت جاری باشد تمامی توطئه ها و دسیسه‌های دشمنان سرانجامی نخواهد داشت.

امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با گرامیداشت یاد شهدای مظلوم بمباران شیمیایی سردشت و با قدردانی از تلاش‌های دست اندرکاران برگزاری انتخابات سال ۱۴۰۰ نیروی پدافند، خاطر نشان کرد: دشمنان کوردل نظام مقدس جمهوری اسلامی از مدت‌ها قبل با تبلیغات منفی و جنگ نرم به دنبال کمرنگ کردن حضور ملت شریف ایران اسلامی در عرصه انتخابات بودند که بحمد الله با فرمایشات داهیانه رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) و همچنین بصیرت و آگاهی مردم همیشه در صحنه، وسوسه‌های شیطانی دشمنان به فراموشی سپرده شد.

وی، تصریح کرد: حضور با شکوه، تاریخی و به یاد ماندنی ملت غیور ایران پای صندوق‌های رای حتی در دور دست‌ترین مناطق، بیانگر تعهد و تعصب ملت قدرشناس، متدین و ولایی ایران اسلامی بود که به فرمایش رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) لبیک گفتند و با آمار بسیار خوشحال کننده‌ای سربلند از این امتحان بیرون آمدند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با تاکید بر فرمایش فرماندهی معظم کل قوا که فرمودند: برنده واقعی انتخابات مردم هستند، اظهار کرد: هموطنان عزیزمان با حضور آگاهانه در عرصه انتخابات حماسه‌ای آفریدند که قطعا برگ زرینی در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی است.

27219

پست بعدی

افشاگری یک نماینده: مسئولان اینترنت بدون فیلتر دارند /هیچ اتفاقی برای آنها بخاطر حضور در تلگرام و توئیتر نمی افتد

چ ژوئن 30 , 2021
ایلنا نوشت: نماینده مجلس دهم با بیان اینکه طرح مدنظر مجلس غیرکارشناسی است، تاکید کرد که بهتر است این طرح در کمیسیون تخصصی بررسی شود نه در کمیسیون فرهنگی که فقط به دنبال یک نگاه مشخص ایدئولوژیک است. حمیده زرآبادی نماینده مجلس دهم درباره طرح اخیر مجلس درباره فضای مجازی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000