بخشودگی جرائم دیرکرد امانت منابع در طرح «میلاد نور تا عید سعید قربان»

بخشودگی جرائم دیرکرد امانت منابع در طرح «میلاد نور تا عید سعید قربان»

نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با هدف تکریم اعضا و تشویق ایشان به بازگشت منابع امانی خود طرح «میلاد نور تا عید سعید قربان» را در کتابخانه‌های سراسر کشور اجرا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، اگرچه در دوران شیوع ویروس کرونا در کشور، کتابخانه‌های عمومی و کتابداران فعالیت خود را در فضای مجازی پی گرفته‌اند، اما بررسی‌ها و تحلیل‌های صورت گرفته نشان می‌دهد، تعطیلی‌های مکرر کتابخانه به صورت فیزیکی در این دوران باعث افزایش مجموع منابع دیرکردی و میزان جرائم اعضا شده است.

براین اساس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با هدف تکریم اعضا و تشویق ایشان به بازگشت منابع امانی خود طرح «میلاد نور تا عید سعید قربان» را در سراسر کشور اجرا می‌کند. در طرح حاضر، همه اعضایی که منابع امانی خود را از تاریخ ۱ لغایت ۳۰ تیرماه به کتابخانه عودت دهند، مشمول تخفیف ۱۰۰ درصدی جرائم دیرکردی (مربوط به دوران کرونا و قبل از آن) خواهند شد.

۵۸۵۸

پست بعدی

وحید شمسایی به «ستاره‌ساز» پیوست

چ ژوئن 30 , 2021
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: در فصل جدید «ستاره‌ساز» شاهد حضور وحید شمسایی در جمع داوران هستیم. ضبط فصل سوم مسابقه «ستاره ساز» از اواخر تیرماه آغار می‌شود. در این فصل به دلیل مربیگری فیروز کریمی در تیم تراکتورسازی، وحید شمسایی به تیم داوران اضافه شد. در فصل جدید شاهد حضور […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000