روحانی: می توانیم فاصله خود را با کشورهای پیشرفته کم کنیم /توسعه و پیشرفت کشور از مسیر اقتصاد دانش‌بنیان است

روحانی: می توانیم فاصله خود را با کشورهای پیشرفته کم کنیم /توسعه و پیشرفت کشور از مسیر اقتصاد دانش‌بنیان است

رییس جمهوری گفت: توسعه و پیشرفت کشور از مسیر اقتصاد دانش‌بنیان است و ما می‌توانیم فاصله خود با کشورهای پیشرفته را کم کنیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی در آیین بهره‌برداری از طرح‌های ملی معاونت علمی ریاست جمهوری با بیان اینکه امروز هفتادوششمین نوبت بهره‌برداری ما است، اظهار کرد: ما مرکزی را برای همه شرکت‌های دانش‌بنیان و شتاب‌دهنده این امر در هر استان شکل دادیم. ما مسئله خودرو برقی و اتوبوس برقی و نیز رصدخانه ملی را هم داشتیم که هرسه دارای اهمیت بسیار هستند.

وی افزود: در تاریخ ما رصدخانه مراغه زبانزد است و در این مسیر لازم بود حرکت نویی در کشور ما انجام شود که این امر با تأسیس این رصدخانه صورت گرفت. البته هفتاد درصد این طرح در دولت دوازدهم انجام گرفت و جزو کشورهایی هستیم که چنین رصدخانه بزرگی را دارا هستند.

اهم اظهارات وی را در ادامه به نقل از ایسنا بخوانید؛

* رصدخانه ما جزو رصدخانه‌های مهم در منطقه است، این امر می‌تواند منجر به شناخت بیشتر ما از هستی بزرگ شود. خوشحالم در این سالهای جنگ اقتصادی توانستیم مسیر علم و دانش را ادامه دهیم و متوقف نشویم.

* توسعه و پیشرفت کشور در همین مسیر اقتصاد دانش‌بنیان است. ما می توانیم فاصله خود را با کشورهای پیشرفته کم کنیم.

* امیدواریم افتتاح‌های امروز برای مردم مبارک باشد و تا پایان دولت بتوانیم هر هفته همین افتتاح‌ها را داشته باشیم.

ادامه دارد

27215

پست بعدی

«عکس خانوادگی» را در تلویزیون ببینید

د ژوئن 28 , 2021
فیلم سینمایی" عکس خانوادگی" به کارگردانی سسیلیا روئو دوشنبه ۷ تیرماه بعد از خبر ساعت ۲۴ از آنتن شبکه پنج سیما تماشایی می شود. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این فیلم در ژانر کمدی و خانوادگی محصول ۲۰۱۸ فرانسه است و هنرمندانی همچون ونسا پارادیس، کمیله کوتین و پیر دیلادون چمپس […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000