پشت پرده فیلترینگ اینستاگرام از زبان رئیسی

60ca1c4b72bae_2021-06-16_20-14 سید ابراهیم رئیسی به ادعاهای برخی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری مبنی بر نقش وی در فیلترینگ فضای مجازی و احتمال قطع دسترسی به اینستاگرام واکنش نشان داد.

این کاندیدای ریاست جمهوری گفت: این یکی از اتهاماتی است که آقایان بخاطر منافعشان به بنده می‌زنند؛ فضای مجازی و اینستاگرام، زمینه کار مردم است؛ الان در شرایط فعلی، فضای مجازی ابزار کار مردم شده است و مردم با این کار درآمد کسب می‎کنند. مگر کسی می‎آید محل درآمد مردم را تعطیل کند؟!

رئیسی افزود: دختران من بسیاری از خریدهایشان را از طریق همین اینستاگرام انجام می‎دهند و خودشان می‎گویند که هم راحت‌تر هستند و هم گاهی ارزان‎تر است.

وی ادامه داد: من در این دوره، هر وقت از فضای مجازی سخن گفتم، تأکید کرده‎ام که فضای مجازی باید گسترش پیدا کند. من در اینستاگرام صفحه دارم و تقریبا هر شب کامنت‎ها را می‎خوانم؛ کامنت‎ها گاهی نظر در خصوص سخنرانی و … است، اما مهم برای من مشکلات مردم است که از این طریق به من می‎‌رسد.

پست بعدی

فعالیت انجمن بلاکچین متوقف شد

چ ژوئن 16 , 2021
سازمان امور اجتماعی وزارت کشور در نامه ای به هیات مدیره انجمن بلاکچین، به آنها دستور داد فعالیت های خود را به طور کامل متوقف کنند. سازمان امور اجتماعی وزارت کشور در نامه ای به هیات مدیره انجمن بلاکچین آورده است؛ با اشاره به گزارشات واصله مبنی بر اقدامات مغایر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000