درگیری بین خبرنگاران و عکاسان روس و آمریکایی در آغاز نشست بایدن و پوتین

60ca0bbab0e25_60ca0bbab0e2b یکی از خبرنگاران کاخ سفید امروز (چهارشنبه) گزارش داد، درگیری بین خبرنگاران و عکاسان روس و آمریکایی در آغاز نشست رهبران این دو کشور در ژنو، بی‌نظم‌ترین و آشفته‌ترین اتفاقی بود که وی در یک دهه پیش شاهد آن بوده است.

"آنیتا کومار"، خبرنگار پایگاه پلیتیکو گفت: کشمکش و مشاجره خبرنگاران و عکاسان بی‌نظم‌ترین و آشفته‌ترین اتفاقی بود که در ۹ سال گذشته در نشستی در سطح روسای جمهوری دیده شده است. خبرنگاران یکدیگر را هل می‌دادند، به یکدیگر تنه می‌زند و با فریاد به یکدیگر می‌گفتند"حرکت کن" اما هیچ کس کاری انجام نمی‌داد. جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا و ولادیمیر پوتین، همتای روسی‌اش تنها این درگیری خبرنگاران در مقابل چشمانشان را تماشا می‌کردند. در حقیقت آنها با تماشای این صحنه سرگرم شده بودند. در یک لحظه بایدن خم شد و با مترجمش صحبت کرد و خندید.

وی افزود: چند دقیقه بعد، نیروهای امنیتی روسیه طناب قرمز را کشیدند و خبرنگاران را از این دو رئیس جمهوری جدا کردند.

کومار در ادامه گفت: نیروهای امنیتی روسیه بر سر خبرنگاران فریاد می‌زدند که از اتاق بیرون بروند و شروع به هل دادن خبرنگاران کردند. خبرنگاران و مقامات کاخ سفید نیز در مقابل فریاد می‌زدند که نیروهای امنیتی روسیه نباید به آنها دست بزنند. چندین بار مرا هل دادند و نزدیک بود زمین بخورم.

این در حالی است که اکنون چشم تمام جهان به ویلا لا گرانژ واقع در ژنو دوخته شده است؛ جایی که پوتین و بایدن برای نخستین بار در دوره ریاست جمهوری بایدن به صورت رو در رو با یکدیگر دیدار می‌کنند و این انتظار می‌رود که این دو رهبر جهان به زمینه مشترکی درخصوص برخی از مسائل مهم جهان برسند و تنش‌ها در روابط دوجانبه را کاهش دهند.

پست بعدی

ثبت نام طرح ملی مسکن ساعت ۲۴ امشب به پایان می رسد

چ ژوئن 16 , 2021
پنجمین مرحله ثبت نام از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن ساعت ۲۴ امشب چهارشنبه ۲۶ خرداد به اتمام می رسد. پنجمین مرحله ثبت نام از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن ساعت ۲۴ امشب چهارشنبه ۲۶ خرداد به اتمام می‌رسد. در این مرحله از ثبت نام، امکان نام نویسی در ۲۳۰ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000