محسنی اژه ای: انتخابم به عنوان رییس قوه شایعه است

60c8acb3cf581_60c8acb3cf583 معاون اول قوه قضاییه اعلام کرد اخباری مبنی بر انتخاب من به عنوان رئیس بعدی قوه قضاییه شایعه‌ای بیش نیست.

حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه گمانه زنی‌هایی از انتخاب شما به عنوان ریاست قوه قصاییه اعلام می‌شود، آیا این موضوع را تأیید می‌کنید یا خیر، اظهار کرد: این حرف‌ها شایعه است و شایعه را که تکذیب نمی‌کنند.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه اگر آیت الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور انتخاب شوند، شما در قوه قضائیه باقی می‌مانید یا خیر، گفت: در قوه قضائیه باقی می‌مانم و تصمیم ندارم از قوه بروم‌.

اژه ای در پاسخ به سوال مبنی بر اینکه اگر آیت الله رئیسی از قوه قضائیه بروند تکلیف سند تحول قضائی چه می‌شود، گفت: این سند با قوت ادامه پیدا می‌کند و اینگونه نیست که با رفتن آن عزیز از قوه این سند متوقف شود.

پست بعدی

سفیر ایران: منتظر موافقت عراق برای لغو روادید بین دو کشور هستیم

س ژوئن 15 , 2021
سفیر ایران در عراق با اشاره به اینکه موضوع لغو ویزا صرفا مختص اربعین حسینی (ع) نیست افزود: اقدامات لازم از طرف ایرانی انجام شده و منتظر موافقت طرف عراقی برای برداشته شدن روادید هستیم. ایرج مسجدی گفت: برای لغو روادید با دولت عراق به نخست وزیری آقای مصطفی الکاظمی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000