اعلام نتایج دیدار هیات‌های آمریکا و روسیه درباره برجام

60c7a753c134e_60c7a753c1350 نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی واقع در وین در توییتی با اشاره به دیدار هیات‌های روسیه و آمریکا در وین بر سر احیای برجام، این دیدار را "پرثمر" خواند.

میخائیل اولیانوف روز دوشنبه در توییتی نوشت:

امروز دیدار پرثمری میان هیات‌های روسیه و آمریکا در مذاکرات وین بر سر برجام برگزار شد. گفت‌وگوهای ما در وین ثابت می‌کند که دو کشور می‌توانند درخصوص مسائلی که در راستای منافع مشترک هر دو است، همکاری‌های منظمی داشته باشند (در این مورد بخصوص، منع اشاعه هسته‌ای).

اولیانوف ساعاتی پیش نیز در صفحه توییتری خود از دیدار روسای هیئت های مذاکره کننده در وین (بدون ایران و بدون کارشناس ها) خبر داده بود. او گفت: امروز برای ارزیابی پیشرفت‌های حاصله و تبادل نظر درباره گام های بعدی برگزار شد.

پست بعدی

دادگستری مصر حکم اعدام ۱۲ عضو اخوان‌ المسلمین را تائید کرد

س ژوئن 15 , 2021
خبرگزاری فرانسه روز دوشنبه به نقل از منابع آگاه گزارش داد که دادگاهی در قاهره حکم اعدام ۱۲ عضو اخوان‌ المسلمین، از جمله دو رهبر این سازمان را تائید کرد. نام محکومان هنوز منتشر نشده است. اخوان‌المسلمین، بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین سازمان سیاسی حکومت‌های مصر از قرن بیستم به شمار می‌رود. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000