جلیلی از دایره واژه “ نمایش و واقعیت” بیرون نمی‌آید / همه به مناظره های تلویزیونی اعتراض دارند

60bf8e1815b29_2021-06-08_20-04 یک سیاستمدار اصلاح طلب گفت: در مناظره های انتخاباتی تا به حال حرف جدیدی نشنیدیم. به ویژه آقای جلیلی از دایره واژه “ نمایش و واقعیت” بیرون نمی‌آید.

محمدعلی وکیلی در گفتگو با خبر فوری در تحلیل مناظره ها بیان کرد: در برنامه‌ریزی و انضباط فکری، آقای قاضی زاده هاشمی بالاتر است. محسن رضایی همچنان در این برنامه تلاش داشت تم اقتصادی برنامه‌هایش را برجسته نماید.

وی ادامه داد: سوالات فراگیری در حوزه فرهنگی اجتماعی در نیم تایم ابتدایی مناظره دوم پرسیده نشد. نامزدهایی از جمله رضایی تلاش کردند از جملات هشتگ خور استفاده کنند. موضع گیری ابتدایی نامزدها بر سر بحث اقوام بود. حرف جدیدی که سطحی از مشارکت خاکستری را برانگیرد مشاهده نکردم. همه به پلتفرم خشک و بی روح تلویزیون به برگزاری مناظره‌ها معترض بودند.

مشروح گفتگو را در ادامه بشنوید.

پست بعدی

موزه‌ای با آواهای زنده

ش ژوئن 12 , 2021
لیلا عسگری با بیان این‌که نام‌ها و مفاهیمی در زبان‌ها و گویش‌های ایرانی یافت می‌شود که در متون مکتوب، سخنی از آن‌ها نیست، می‌گوید زبان‌​ها و گویش‌​های ایرانی همانند موزه گسترده‌ای هستند که به جای اشیاء مادی، آواهای زنده‌ای را در قالب نام و کلام به نمایش می‌گذارند. این عضو […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000