خداحافظی بلغارستانی‌ها با ماسک

60c25425d015c_2021-06-10_22-34 معاون وزیر بهداشت بلغارستان روز پنجشنبه گفت، بلغارستان قصد دارد استفاده از ماسک صورت را در سالن‌های بدن سازی، آرایشگاه‌ها، مغازه‌های کوچک و دفاتر که همه کارمندان واکسینه شده اند، لغو کند.

به نظر می‌رسد بلغارستان قصد دارد با این روش اعتماد گردشگران را جلب کند، الکساندر زلاتانوف، معاون وزیر به خبرنگاران گفت: "ما شاهد کاهش روند ابتلای جدید بوده ایم و با توجه به گرمای تابستان، ما قصد داریم گام‌هایی را برای سهولت تردد بدون ماسک برداریم. "

وی گفت، کارمندان رستوران‌ها و کافه‌های کوچک که واکسن زده اند، مجاز به کار بدون ماسک هستند. اما استفاده از ماسک صورت در مغازه‌های بزرگ، ساختمان‌های بزرگ اداری و حمل و نقل عمومی اجباری خواهد بود.

این تصمیمات در شرایطی گرفته شده است که این کشور کمترین میزان واکسیناسیون را در اتحادیه اروپا دارد و فقط ۶۶۵۰۰۰ نفر از ۷ میلیون جمعیت آن کاملا واکسینه شده اند. دولت موقت برای سهولت دسترسی به واکسن‌های ضد کرونا، واحد‌های ویژه‌ای را در پارک‌های شهر افتتاح کرده است.

پست بعدی

150نفر بورس را بهم زدند / ممکن است انتخابات دومرحله ای شود / اوضاع امنیتی کنونی ادامه یابد، بازهم فخری زاده ها شهید می شوند / مدیران مسکن دولت روحانی را محاکمه می کنم

ج ژوئن 11 , 2021
محسن رضایی از جمله هفت نامزد انتخابات ریاست جمهوری 1400، در گفتگو با خبرفوری، به بیان مواضع خود درباره مسائل روز انتخاباتی پرداخت. محسن رضایی ازجمله چهره های شناخته شده در فضای سیاسی ایران است. فرمانده پیشین سپاه، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و یک چهره پر تکرار در لیست […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000