«شبِ دارکوب» آماده نمایش شد

60c0b3b9de764_60c0b3b9de766 فیلم سینمایی «شبِ دارکوب»، ساخته ناصر قهرمانی پس از اتمام مراحل فنی و تدوین، آماده نمایش شد.

فیلم سینمایی «شبِ دارکوب» با نام پیشین «ظهرِ نیمه‌شب» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی ناصر قهرمانی که در سکوت خبری ساخته شده است، آماده نمایش شد.

مهدی حجوانی، نقش اصلی این فیلم سینمایی را برعهده دارد که در تهران فیلمبرداری شده و در خلاصه داستان آن آمده است: «تهران شهری‌ بزرگ است که خورشید در شب‌های آن نمی‌خوابد»

قهرمانی، ساخت فیلم‌های «به وقت رهایی»، «نهنگی در تُنگ»، «آشیقلار» و بیش از ۱۵ فیلم کوتاه و نیمه‌بلند و مستند دیگر را در کارنامه دارد. دیگر ساخته این کارگردان با نام «مراسم تدفین کلاغ‌ها» هم‌اکنون روی پرده سینماهای هنروتجربه است.

پست بعدی

اعلام میزان ارز همراه مسافران در فرودگاه امام الزامی شد

چ ژوئن 9 , 2021
مدیرکل گمرک فرودگاه امام (ره) گفت: سامانه اظهار ارز همراه مسافری در فرودگاه امام براساس تصمیم ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مشارکت مرکز مبارزه با جرایم سازمان گمرک ایران راه اندازی شد. غلامرضا صفاری طاهری اظهار داشت: بر اساس تصمیم ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000