دولت رئیسی تمرکز خود را بر صادرات محصولات کشاورزی بگذارد

60bc74f33058d_2021-06-06_11-40 عضو کمیسیون کشاورزی مجلس می گوید با توجه به ظرفیت های کشاورزی ایران، می توان وابستگی به درآمد نفتی را با توسعه کشاورزی رفع کرد.

رحمت الله نوروزی درگفتگو با خبر فوری، با اشاره به اینکه نظرسنجی های انتخاباتی از احتمال پیروزی رئیسی در این کارزار خبر می دهد، به دولت آینده در زمینه کشاورزی توصیه کرد: اقتصاد کشور به درآمد فروش نفت وابسته است، باید طبق گفته مقام معظم رهبری از اتکا به نفت خارج شویم، برای این کار می توان به اقتصاد کشاورزی تکیه کرد.

وی ادامه داد: کشور پتانسیل و ظرفیت های بالایی در کشاورزی دارد و می توانیم در بازارهای اوراسیا، عراق، افغانستان و سایر کشورهای دیگر ورود کنیم. پسته و خاوریار ایران بی نظیر است اگر در صنایع تبدیلی کشاورزی تمرکز کنیم، به راحتی می توانیم اقتصاد را نجات دهیم

این نماینده مجلس بیان کرد: دولت آینده برای ارز آوری باید تمرکز خود را بر کشاورزی بگذارد، هر استانی از کشور ظرفیت و قابلیت خاص خود را در تولید محصولات کشاورزی دارد، در واقع تولید محصولات کشاورزی در ایران متنوع است از این رو می توان صادرات را قوت ببخشیم.

پست بعدی

یارانه‌ای که آقای رضایی می‌خواهد بدهد از کل بودجه کشور بیشتر است! / مهرعلیزاده برنامه ندارد

چ ژوئن 9 , 2021
نماینده سابق مجلس در گفت: اگر به هر ایرانی ۴۵۰ هزار تومان یارانه داده شود به ۴۵۰ هزار میلیارد بودجه نیازمندیم که کل بودجه جاری کشور کمتر از ۲۰۰ هزارمیلیارد است! سید حسین نقوی حسینی در گفتگو با خبر فوری اظهار داشت: برای بعضی مسائل مدیریت کلان کشور تصمیم می‌گیرد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000