پلیس گرانی جریمه های رانندگی را تکذیب کرد

60bda9463afbc_2021-06-07_09-36 پلیس راهنمایی و رانندگی در خصوص انتشار نرخ جریمه های رانندگی سال ۱۴۰۰ در فضای مجازی واکنش نشان داد.

سرهنگ عین الله جهانی اظهار‌کرد: در فضای مجازی جدولی به عنوان نرخ جدید جریمه های رانندگی سال ۱۴۰۰ منتشر شده است که به اطلاع هموطنان عزیز می رساند نرخ جریمه های رانندگی در سال ۱۴۰۰ تغییری نداشته و نرخ جریمه های رانندگی در سال ۱۳۹۹ همچنان برقرار است.

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا گفت: آنچه برابر قانون برای سال جاری پیش بینی شده است، مبلغ جریمه تخلفات رانندگی به میزان ۵ درصد برای کمک به سازمان بهزیستی کشور افزایش پیدا کرده است.

وی بیان داشت: به عنوان مثال جریمه "توقف در محل ایستادن ممنوع" مبلغ ۴۰ هزار تومان بوده که با احتساب ۵ درصد می شود ۴۲ هزار تومان، در حالی که در جدولی منتشر شده چیزی دیگری درج گردیده است که به هیچ وجه صحیح نمی باشد.

سرهنگ جهانی در پایان از مردم خواست اخبار مربوط به پلیس راهور را تنها از سایت راهور ۱۲۰ یا رسانه ملی و خبرگزاری ها رسمی کشور پیگیری کنند.

پست بعدی

انتشار ویروس هندی و آفریقایی در شهرهای قرمز کرونایی

د ژوئن 7 , 2021
سخنگوی وزارت بهداشت، نسبت به انتشار ویروس جهش یافته هندی و آفریقایی در شهرستان های قرمز کشور هشدار داد. سیما سادات لاری گفت: در هفته دوم خرداد ۱۴۰۰ شاهد کاهش ۳.۶ درصدی در تعداد موارد بستری کووید ۱۹، کاهش ۷ درصدی در موارد فوتی و کاهش ۲.۷ درصدی در تعداد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000