حجم تجارت دوجانبه چین و روسیه به ۲۰۰ میلیارد دلار می‌رسد

60bc7e5caa519_60bc7e5caa51c ولادیمیر پوتین، می‌گوید که روابط بین مسکو و پکن به سطح بی‌سابقه‌ای رسیده است و حجم تجارت دوجانبه بین دو کشور ظرف ۳ سال از ۲۰۰ میلیارد دلار فراتر خواهد رفت.

به گزارش راشاتودی، رئیس‌جمهور روسیه، ولادیمیر پوتین، می‌گوید روابط بین مسکو و پکن به سطح بی‌سابقه‌ای رسیده است و حجم تجارت دوجانبه بین دو کشور ظرف ۳ سال از ۲۰۰ میلیارد دلار فراتر خواهد رفت.

پوتین در سخنرانی خود در اجلاس اقتصادی سالانه سنت‌پترزبورگ گفت: من معتقدم ما می‌توانیم همانطور که توافق شده تا سال ۲۰۲۴ به سطح تجارت دوجانبه ۲۰۰ میلیارد دلاری برسیم.

او اشاره کرد حجم تجارت دوجانبه بین دو کشور تا انتهای ۲۰۲۰ از ۱۰۰ میلیارد دلار توافق شده بالاتر رفت و به ۱۰۴ میلیارد دلار رسید.

در سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ حجم تجارت دوجانبه بین دو کشور ۲۰ درصد نسبت به سال گذشته جهش کرده و به ۴۰.۲۰۷ میلیارد دلار رسیده بود.

پست بعدی

جهانپور: دولت آتی مشکل تامین واکسن ندارد، به مشکلات دیگر بپردازید

ی ژوئن 6 , 2021
سخنگوی سازمان غذا و دارو اعلام کرد که دولت بعدی مشکل تامین واکسن ندارد. کیانوش جهانپور در صفحه شخصی توئیتر خود نوشت: کاندیدای محترم و گرامی نگران دولت آینده خود نباشید، تنها مشکلی که دولت آتی نخواهد داشت تامین واکسن کروناست، نیازی به خرید واکسن از محل بسته های معیشتی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000