در حمله هوایی ترکیه به شمال عراق ۹ پیشمرگ کشته و زخمی شدند

60bb368cc8f85_60bb368cc8f8a منبعی امنیتی از کشته و زخمی شدن ۹ نیروی پیشمرگ در حمله جنگنده‌های ترکیه به استان دهوک خبر داد.

شبکه رووداو کردستان عراق از کشته شدن پنج نیروی پیشمرگ و زخمی شدن چهار تن دیگر در کوه متین در شهرستان العمادیه از توابع استان دهوک خبر داد.

این شبکه به نقل از سربست لزکین، نماینده وزارت پیشمرگ گزارش داد،‌ نیروهای پیشمرگ در کوه متین در تله کمین حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) افتادند که پنج کشته و چهار زخمی در صفوف نیروهای پیشمرگ برجای گذاشت.

از طرفی، مرکز اطلاع‌رسانی حزب کارگران کردستان اعلام کرد، حزب دموکرات کردستان در ساعت چهار صبح به وقت محلی به تعداد زیادی از نیروهای پیشمرگ دستور داد به مناطق حضور نیروهای پ.ک.ک در العمادیه و متین بروند.

منبعی امنیتی نیز از کشته و زخمی شدن ۹ نیروی پیشمرگ در حمله جنگنده‌های ترکیه به استان دهوک خبر داد.

منبع مذکور در گفت‌وگو با پایگاه خبری شفق نیوز تصریح کرد: جنگنده‌های ترکیه حملاتی در کوه متین در شمال استان دهوک انجام دادند که نیروهای پیشمرگ در آن حضور داشتند.

در همین رابطه، سرتیپ جمال ایمینکی، رئیس ستاد پیشمرگ تاکید کرد این آمار قربانیان مربوط به نیروهای پیشمرگ است.

ترکیه از آوریل گذشته دو عملیات را در داخل اراضی عراق در شمال دهوک و شرق اربیل علیه کردهای پ.ک.ک آغاز کرده است.

پست بعدی

شناسایی ۶۴۴۲ مبتلای جدید کرونا در کشور / ۱۲۸ تن دیگر جان باختند

ش ژوئن 5 , 2021
بر اساس اعلام وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۴۴۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و بر این اساس مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به دو میلیون و ۹۶۰ هزار و ۷۵۱ نفر رسید. بنابر اعلام مرکز روابط […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000