بورس را به صورت واقعی احیا می‌کنیم

60bb4378604c0_2021-06-05_13-57 نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولت مردم، اقدام و تحول بازار بورس را بصورت واقعی احیا و سهامداران را در مقابل نوسانات ارزش سهام بیمه می‌کند.

محسن رضایی در خصوص برنامه‌های دولت اقدام و تحول در خصوص بازار سرمایه،گفت: ما بازار بورس و سرمایه را به تولید و سرمایه‌گذاری واقعی وصل می‌کنیم و منابع عظیمی که از دست مردم جمع می‌شود به سمت سفته بازی و دلالی نمی‌رود بلکه به سمت تولید، هدایت خواهد شد.

وی گفت: با ورود سرمایه مردم به تولید، چون بازخورد آن واقعی و حقیقی است، ارزش سهام آنها، این بار به طور واقعی و نه به صورت حبابی، رشد می‌کند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود: در دولت ما بورس احیا و تقویت می‌شود و از طرف دیگر بازار بورس و سهام را بیمه خواهیم کرد و با تشکیل صندوق جبران زیان مالباختگان، ضرر و زیان مالباختگان بورس را جبران خواهیم کرد.

رضایی همچنین با بیان اینکه ارزش سهام ۹۰ درصد سهامداران بورس و دارندگان کد بورسی، زیر ۵۰ میلیون تومان است، گفت: سهامداران خرد، تاکنون نقشی در تصمیم‌گیری‌های اساسی سازمان و بورس اوراق بهادار نداشته‌اند که در دولت ما، با تشکیل کانون سهامداران خرد، نمایندگان این سهامداران در تصمیم‌گیری‌های اساسی بورس نقش خواهند داشت.

پست بعدی

برنج ایرانی ۴۴ درصد گران شد

ش ژوئن 5 , 2021
گزارش های رسمی نشان می دهد که قیمت برنج ایرانی در بازار تا بیش از ۴۷ هزار تومان هم رسیده و قیمت برنج خارجی نیز پا به پای آن در حال حرکت است. حدود دو سالی می شود که دیگر برنج وارداتی ارز ۴۲۰۰ تومانی دریافت نمی کند و واردات […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000