جزئیات ضرب و شتم مدافع سلامت در دماوند/ مسؤولان به امنیت اورژانس‌ها ورود کنند

60b923545a71c_2021-06-03_23-15 رئیس بیمارستان سوم شعبان دماوند با بیان جزئیات حادثه ضرب و شتم مدافع سلامت در این بیمارستان گفت: برخوردهای شرورانه در بیمارستان بسیار نگران‌کننده است و مسؤولان نسبت به امنیت مدافعان ورود پیدا کنند.

مسعود مسلمی‌فرد اظهار کرد: امروز پنج‌شنبه ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه، با توجه به شرایط سختی که در اورژانس‌ها وجود دارد، سه نفر از مراجعان که زخم کوچکی روی دستشان بوده، وارد اورژانس می‌شوند.

وی گفت: پس از پنج دقیقه بدون هیچ موضوعی، انتظار داشتند که همه بیماران دیگر رها شود و تنها به بیماران آنها رسیدگی شود؛ به همین دلیل، علی‌رغم اینکه از ورود آنها به بیمارستان بیش از پنج دقیقه نمی‌گذشت به متخصص اورژانس مراجعه و برخورد می‌کنند.

رئیس بیمارستان سوم شعبان دماوند افزود: در این راستا، پس از هدایت متخصص به اتاق پانسمان، با وجود اینکه بررسی اولیه انجام شده بود، وضعیت بیمار به طور مجدد بررسی می‌شود‌؛ این افراد بدون هیچ آگاهی از پشت به پرسنل بیمارستان حمله می‌کنند و سه نفری که یک پدر و دو فرزند بودند، پرسنل ما را مورد ضرب و شتم جدی قرار می‌دهند.

مسلمی‌فرد ادامه داد: پرسنل بیمارستان دماوند در پی این ضرب و شتم از ناحیه قفسه سینه و ترومای شکم و سر دچار آسیب‌دیدگی می‌شود که اکنون در اورژانس بستری می‌شود.

وی تصریح کرد: شرایطی که برای بخش اورژانس بیمارستان دماوند ایجاد شده، با این برخوردهای شرورانه بسیار نگران‌کننده است.

رئیس بیمارستان سوم شعبان دماوند بیان کرد: از همه مسؤولان کشور و قوه قضاییه درخواست می‌کنم که نسبت به این موضوع و امنیت مدافعان سلامت توجه بیشتری داشته باشند و در خصوص موضوع امنیت اورژانس و بیمارستان تسهیلات ویژه در نظر بگیرند.

پست بعدی

نتیجه کار میدان و دیپلماسی باید توسعه اقتصادی باشد، یعنی نتیجه اش به جیب مردم برود

پ ژوئن 3 , 2021
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در کلاب هاوس گفت: کمک های زیادی به کشورهای منطقه کردیم مثل عراق و سوریه، بنابراین باید در جهت منافع اقتصادی ایران، از آنها استفاده کنیم. بخشهایی از سخنان عبدالناصر همتی که در کلاب هاوس مطرح کرد بدین شرح است: من یک اصلاح طلبم. برنامه من […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000