ورود رییسی به توییتر تکذیب شد

60b8d4f4c2f1f_60b8d4f4c2f23 سخنگوی شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی اعلام کرد: صفحاتی که در توییتر به نام آیت‌الله رییسی فعال است ارتباطی با ایشان ندارد.

مهدی دوستی در این باره گفت: همچنانکه پیش از این نیز تصریح شده است آیت‌الله رییسی هیچ صفحه رسمی در توییتر ندارد و صفحات مزبور از طرف هواداران و بدون انتساب و هماهنگی با آیت‌الله رییسی فعال است؛ لذا مطالب آنها فاقد استناد است.

پیش از این علی نادری مدیرکل روابط عمومی قوه قضائیه با بازتوییت صفحه سیدابراهیم رییسی خبر از ورود او به خبر داده بود.

پس از آن عبدالناصر در حساب کاربری خود در توییتر با استفاده از هشتگ «آزمون عدالت» نوشت:

«‏حال که آیت الله رئیسی بالاخره بعد از مدت‌ها در شبکه‌های اجتماعی اکانت رسمی ایجاد کردند. برای رفع تبعیض در دسترسی و رفع ظلم فیلترینگ، از ایشان در خواست می‌کنم از فردا صبح دستور رفع فیلتر توییتر را صادر کنند تا همه مردم از مطالب ایشان بهره‌مند شوند.»

پست بعدی

روند بازار سرمایه صعودی می شود؟

پ ژوئن 3 , 2021
کارشناس بازار سرمایه گفت: بازار سرمایه هم اکنون به کف حمایتی خوبی رسیده و واکنش خوبی نیز به این کف حمایتی نشان داده است. کوروش آسایش در خصوص چگونگی وضعیت بازار سرمایه در هفته اخیر اظهار کرد: در هفته ای که گذشت شاخص کل به سمت مقاومت یک میلیون و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000