با این 2 کار به کرونای شدید مبتلا نشویم

60b83ed5deb8e_60b83ed5deb92 بیماران مبتلا به کرونایی که در خانه ایزوله هستند باید دو نکته را رعایت کنند تا ویروس کرونا مجددا وارد ریه هایشان نشود.

شدت بیماری کووید ۱۹ به میزان ویروسی که به بدن بیمار وارد می‌شود، وابسته است. باید توجه کرد که هوای اطراف بیمار مبتلا به کرونا در نتیجه بازدم و بیرون راندن ذرات ویروسی، آلوده است و تنفس مجدد این هوا می‌تواند منجر به بازگشت مجدد ویروس به ریه بیمار شود.

بنابراین برای پیشگیری از تنفس بیماران در بازدم آلوده خود، دو راهکار از سوی متخصصان ارائه می شود؛ اول در و پنجره های اتاق بیمار را باز نگه دارید تا هوای اتاق بیمار با باز کردن در و پنجره ها تهویه شود.

نکته دوم این است که بیمار در اتاق خود نباید از ماسک استفاده کند. زیرا منجر به تنفس مداوم بازدم آلوده خود بیمار خواهد شد.

بنابراعلام سامانه آموزش آنلاین سازمان نظام پزشکی کشور، بدیهی است در این شرایط بیمار باید ایزوله شود و اطرافیان بیمار از ماسک استفاده کنند.

پست بعدی

مردم در مدیریت شهری پنجم آسیب دیدند/ ناکارآمدی ها نمایان شد

پ ژوئن 3 , 2021
عضو سابق شورای شهر تهران با بیان اینکه مدیریت شهری تهران نتوانست در چهار سال گذشته خدمات مناسبی را به مردم ارائه کند، گفت: مردم در مدیریت شهری پنجم آسیب دیدند. معصومه آباد در گفتگویی با اشاره به ضعف مدیریت شهری و تبعات ناکارآمدی آن، افزود: ناتوانی مدیریت شهری در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000