تولد ۲ رأس گوزن قرمز خزری در حیات وحش بوستان ملت ‌

60b73e3aaa91f_60b73e3aaa923 ۲ راس گوزن قرمز خزری در پناهگاه حیات وحش بوستان ملت متولد شدند.

۷ رأس مرال یا گوزن قرمز ایرانی در این پناهگاه حفاظت و نگهداری می‌شوند که با تولد ۲ رأس گوساله، تعداد آنها به ۹ رأس رسیده است.

این حیوانات زیبا و دوست داشتنی تحت مراقبت نامحسوس قرار دارند زیرا در صورت نزدیک شدن انسان‌ها، توسط والدین شأن طرد می‌شوند.

با نظارت بیشتر و برنامه ریزی دقیق مسئولین این حیات وحش در طی سالیان گذشته به جمعیت این حیوانات زیبا افزوده شد.
پناهگاه حیات وحش پارک ملت یکی از باغ وحش‌های کوچک شهر تهران است که در دل این بوستان قرار گرفته و بیش از ۳۰ گونه پرنده و دام در آن نگه داری می‌شوند. گوزن شاخ دار، مارال، شترمرغ، خرگوش، میمون، قو مشکی و اشکی، طوطی آزاد، اردک، مرغابی و …از جمله گونه‌های موجود در این مکان دیدنی هستند که تغذیه، واکسیناسیون، بهداشت نگهداری آنها به طور مطلوب و زیر نظر متخصصان مربوطه انجام می‌شود.

پست بعدی

چرا در هوای گرم سَرَم درد می‌گیرد؟

چ ژوئن 2 , 2021
بیش از 20 درصد از خانم‌ها و 10 درصد از آقایان و حتی بعضی از کودکان دچار سردردهای مرتبط با هوای گرم می‌شوند. در این مطلب توصیه‌هایی را برایتان آورده‌ایم، با ما همراه باشید… اول با یک احساس ناراحتی مبهم شروع می‌شود، اغلب در اطراف شقیقه‌ها یا جایی پشت سر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000