زاکانی: هرکس شعار بدهد دولت هیچ کاره است، نشانه بی‌کفایتی اوست/ دولت من، دولت ژنرال‌های خسته نیست

60b1e9fcd899e_2021-05-29_11-45 نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه ما ۴ برنامه تحولی برای اداره کشور طراحی کرده ایم، گفت: هرکس شعار بدهد دولت هیچ کاره است، نشانه بی‌کفایتی اوست.

علیرضا زاکانی صبح امروز (شنبه) در نشست خبری به واقعیت‌های تلخ موجود اشاره کرد و گفت: قبیله گرایی ها، فسادهای بزرگ اقتصادی، تبعیض‌ها و رانت‌ها، مسائلی است که در جامعه مشاهده می‌کنیم. مسائلی که هرکدام موجب رنج و درد تمام مردم است.

نیازمند یک تحول عظیم هستیم

زاکانی، بیکاری و گرانی‌ها را نتیجه ناکارآمدی‌ها دانست و گفت: هیچ وقت بعد از جنگ جهانی دوم تا به امروز منطقه ما اینچنین آماده تحقق اراده ملت‌ها نبود و ملت ما در این میان نقش اساسی دارند، بنابراین ما باید ایران را به الگوی اول منطقه تبدیل کنیم.

وی با بیان اینکه زشتی‌ها و پلیدی‌های موجود قابل تحمل نیست، تاکید کرد: نیازمند یک تحول عظیم هستیم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: هیچ فلسفه‌ای جز توسعه عدالت نباید مد نظر جمهوری اسلامی باشد و من به دنبال تحقق، عدالت، آزادی، استقلال هستم.

زاکانی با بیان اینکه کشور ما دچار سرطان شده است، گفت: دولت می‌تواند این مشکلات را برطرف کند، اما این مهم نیاز به همکاری همه قوا دارد، من با توجه به سابقه کاری خود این ظرفیت‌ها را به خوبی می‌دانم و معتقدم می‌شود مشکلات را باهمکاری برطرف کرد.

وی افزود: محور تلاش و لکوموتیو، تغییر دولت‌ها هستند اما اساس این تحول بر محور مشارکت مردم باید شکل بگیرد و مردم در همه عرصه ها محور باشند و نخبگان و جوانان کار را در دست بگیرند، در این صورت ما بر مدار عقلانیت، معنویت و خلاقیت می توانیم تمام کار خود را پیش ببریم.

هرکس شعار بدهد دولت هیچ کاره است، نشانه بی کفایتی اوست

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولت ها معمولا توجه‌شان به این است که نه تنها دست تولید کنندگان را نگیرند بلکه پای آنها را هم بگیرند و با سیستم اداری آنها را دچار مشکلات فراوانی کند.

زاکانی با بیان اینکه امروز ما با فهم دقیق از نظام مسائل کشور، به ریشه‌ها می‌پردازیم،افزود: وعده نادرست نباید به مردم بدهیم؛ جای ماهی باید ماهی‌گیری به مردم یاد بدهیم.

وی تاکید کرد: هرکسی شعار بدهد دولت هیچ کاره است، نشانه بی کفایتی اوست.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه ما بر مدار عقلانیت، معنویت و خلاقیت برنامه‌ریزی خود را پیش خواهیم برد و به پیشرفت فردی و اجتماعی توجه داریم،اعلام کرد: ما ۴ برنامه تحولی برای اداره کشور طراحی کرده ایم.

زاکانی با بیان اینکه ما با همه وجود با فساد و بوروکراسی مقابله خواهیم کرد و دقت در مزیت‌های تولید برای ما اولویت دارد،اظهار داشت: بی توجه به اولویت ها، موجب شده که نتوانیم از ظرفیت‌های بالایی که در عرصه های مختلف داریم استفاده کنیم.

وی گفت: ما به دنبال تعلیم و تربیت، منزلت و رفاه اجتماعی در حوزه فرهنگ هستیم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: تعلیم و تربیت و رفاه اجتماعی برای ما اولویت است ضمن آنکه در حوزه فضای مجازی برنامه داریم.

زاکانی با بیان اینکه برنامه های ما در حوزه فرهنگ باید مبتنی بر رشد فرهنگی، عزت و کرامت باشد،گفت: ما فقر مطلق را در کوتاه مدت از بین می بریم و در عرصه سلامت برنامه های بسیار خوبی داریم.

دولت من، دولت ژنرال‌های خسته نیست

وی به تشریح برنامه های خود در حوزه سیاست خارجی پرداخت و گفت : ما به سیاست خارجب به عنوان یک فرصت بزرگ نگاه می کنیم و خروجی ما نیز باید عزت و اقتدار جهانی باشد تا در نتیجه سیاست دولت، مردم از این مشکلات خارج شوند.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه دولت من، دولت ژنرال های خسته و یا غلامان حلقه به گوش نیست،گفت: دولت من دولت جوانان فرهیخته است.

پست بعدی

گوشی‌های ۴ میلیون تومانی در بازار کدام است؟

ش مه 29 , 2021
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A۲۱S SM-A۲۱۷F/DS دو سیم‌کارت با ظرفیت ۶۴ گیگابایت به قیمت ۴ میلیون و ۲۲۰ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد. قیمت انواع گوشی موبایل در بازار به شرح زیر است: نام کالا قیمت (تومان) گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A۲۱S SM-A۲۱۷F/DS دو سیم‌کارت ظرفیت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000