واکنش پلیس به تصاویر منتشر شده از «ارتباط نامتعارف» یکی از «اتباع خارجی» با ایرانی‌ها/ ماجرای جوان چینی ساکن تهران چیست؟

60b0d277118cf_60b0d277118d1 رئیس مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات معاونت اجتماعی ناجا از تشکیل پرونده ای در خصوص ادعای یکی از اتباع خارجی و بررسی صحت و سقم آن توسط پلیس خبر داد.

سرهنگ "سید احمد خسروی" در خصوص جزئیات این خبر گفت: تصاویری در فضای مجازی منتشر شده مبنی بر این که یکی از اتباع بیگانه مدعی شده است با کاربران ایرانی ارتباط نامتعارف دارد.

وی ادامه داد: با توجه به انتشار وسیع این تصاویر در فضای سایبر بسیاری از هموطنان و اصحاب رسانه خواستار رسیدگی به این موضوع شدند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات ناجا اظهار داشت: پرونده ای تحت همین عنوان به صورت مشترک در دو پلیس تخصصی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در رابطه با پیگیری و مشخص شدن صحت و سقم این موضوع تشکیل شده است.

وی عنوان داشت: به محض مشخص شدن ابعاد ماجرا مراتب بسرعت اطلاع رسانی خواهد شد.

برخی کاربران شبکه های اجتماعی با انتشار تصویری مدعی شدند فرد مورد نظر یک تبعه چینی است.

پست بعدی

تهیه‌کننده گاندو رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی شد

ج مه 28 , 2021
مجتبی امینی تهیه‌کننده تلویزیون و دبیر جشنواره چلچراغ به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی هنرمندان آیت‌الله رئیسی معرفی شد. امینی در این سال‌ها منتقد جدی دولت بوده و با ساخت سریال «گاندو» عملکرد دولت را در بحث امنیتی زیر سوال برده بود. «گاندو» و موضوعاتی که در آن اشاره شد بارها […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000