آغاز سکوت انتخاباتی در سوریه

60acc3dbcded0_60acc3dbcded5 کمیسیون انتخابات سوریه از ورود نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به مرحله سکوت انتخاباتی خبر داده و تاکید کرد که تمامی مراکز رای گیری به ملزومات لجستیک مجهز شده‌اند.

به گزارش المیادین، یک روز پیش از آغاز انتخابات ریاست جمهوری، سوریه وارد مرحله سکوت انتخاباتی شده است.

کمیته انتخابات در بیانیه‌ای اعلام کرد که بر اساس ماده ۵۸ قانون انتخابات سراسری، تبلیغات انتخاباتی ۲۴ ساعت قبل از تاریخ تعیین شده برای انتخابات متوقف می‌شود.

قرار است انتخابات سوریه فردا (چهارشنبه) در سراسر سوریه آغاز شود.

مخلص قیسیه، عضو کمیسیون عالی قضائی انتخابات تصریح کرد: مراکز انتخابات در تمامی استان‌ها برای روز انتخابات ریاست جمهوری آماده شده‌اند و تمامی مراکز به ملزومات لجستیک مجهز گشته و تمامی تدابیر لازم برای پیشگیری از کرونا اتخاذ شده است.

دادگاه عالی قانون اساسی سوریه در دهم ماه جاری میلادی فهرست نامزدهای پست ریاست جمهوری را اعلام کرد که عبارت از عبدالله سلوم عبدالله، بشار حافظ اسد و محمود احمد مرعی هستند.

این دادگاه زمان کمپین انتخاباتی نامزدها را از تاریخ ۱۶ تا ۲۴ ماه مه جاری تعیین کرده بود.

پست بعدی

دستگیری ۷۰ روزنامه‌نگار در میانمار

س مه 25 , 2021
یک روزنامه‌نگار آمریکایی حین خروج از میانمار در فرودگاه بازداشت شد. گاردین نوشت: در جدیدترین مورد دستگیری ده‌ها خبرنگار و سردبیر از زمان کودتا در میانمار، روز دوشنبه «دنی فنستر» روزنامه‌نگار آمریکایی رسانه «فرونتیر میانمار» حین خروج از میانمار به مقصد کوالالامپور در فرودگاه بین‌المللی یانگون واقع در میانمار دستگیر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000