کودتای نظامی در مالی/ نخست‌وزیر و رئیس‌جمهور دستگیر شدند

60ac0e23c0281_2021-05-25_01-05 منابع خبری بامداد سه‌شنبه مدعی شدند افسران نظامی در مالی رئیس‌جمهور، نخست‌وزیر و وزیر دفاع این کشور را دستگیر کرده‌اند.

برخی منابع خبری از وقوع کودتای نظامی در مالی خبر می‌دهند. گزارش‌های اولیه حاکی است رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر این کشور دستگیر شده‌اند.

خبرگزاری رویترز به نقل از چند منبع دیپلماتیک و حکومتی نوشت افسران نظامی مالی اقدام به دستگیری رئیس‌جمهور، نخست‌وزیر و وزیر دفاع دولت موقت این کشور کرده‌اند.
منابع مورد استناد رویترز مدعی شده‌اند رئیس‌جمهور «باه نداو»، نخست‌وزیر «موکتار اونین» و وزیر دفاع «سلیمانه دوکور» همگی به یک پایگاه نظامی در منطقه «کاتی» در بیرون از پایتخت این کشور منتقل شده‌اند.

پست بعدی

همه چیز را درباره حافظه بلند مدت بدانید

س مه 25 , 2021
حافظه بلند مدت بخش بسیار مهمی از حافظه ما است که اطلاعات و خاطرات زیادی را در خود نگه می‌دارد. حافظه بلند مدت ظرفیتی نامحدود دارد و قادر است برخی داده‌ها را تا چندین سال ذخیره کند. بعضی از این اطلاعات در بخش آگاه ذهن و بسیاری دیگر در ناخودآگاه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000