پیگیری طرح عملیاتی پیشگیری و رفع آسیبهای اجتماعی دانش آموزان

60aa8ec54e47c_2021-05-23_21-50 استاندار کرمان: باید طرح جامع و عملیاتی برای پیشگیری و رفع آسیبهای اجتماعی دانش اموزان تهیه و تامین اعتبار شود.

علی زینی وند، در جلسه شورای آموزش و پرورش استان با تاکید بر لزوم اهمیت توجه به طرح های حوزه اجتماعی گفت: کارشناسان آموزش و پرورش با شورای هماهنگی مبارزه با موارد مخدر در حوزه آسیب‌های اجتماعی طرح های هدفمند ارائه کنند.

در این جلسه اعلام شد ثبت نام دانش آموزان از اول خرداد آغاز شده اما نیازی به حضور والدین نیست و از طریق سامانه الکترونیکی صورت می گیرد.

همچنین در این جلسه درباره مسکن فرهنگیان نیز چون زمین شان تامین اب نشده بود قرار شد مدیر کل شهرسازی از محل مسکن ملی… فرهنگیان را در اولویت قرار دهد

در جلسه شورای آموزش و پرورش استان قرار شد: دستگاههای همکار برای کاهش آسیبهای اجتماعی دانش آموزان مطابق با طرح نماد با ما در تعامل باشند و مدارس نمونه دولتی برای بم و ارزوییه که متقاضی بودند در نظر گرفته شود و در ماهان و بم‌نیز برای راه اندازی مدارس وابسته به حوزه علمیه نیز مجوز گرفتند.

پست بعدی

آخرین قیمت‌ها در بازار موبایل/ کدام برندها گران شدند؟

ی مه 23 , 2021
با آغاز خرداد ماه بازار موبایل نیز وارد مسیر افزایشی شده است و این افزایش قیمت ها بیشتر در بین تلفن های همراه دو برند سامسونگ و شیائومی مشهود است. به طوری که تلفن همراه سامسونگ گلکسی آ۵۱ از اواخر هفته گذشته تا امروز نزدیک به یک میلیون تومان گران […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000