شکر دیگر نرخ مصوب ندارد

60aa0e1f57d94_60aa0e1f57d98 یک مسئول علت افزایش قیمت شکر را رو به اتمام بودن ذخایر شکر وارد شده با ارز دولتی عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه شکر در حال حاضر با ارز نیمایی وارد می‌شود دیگر مشمول نرخ گذاری تثبیتی نیست.

سید جواد احمدی در نشستی خبری در پاسخ با سوال ایسنا، درباره افزایش قیمت شکر گفت: قیمت مصوب ۸۷۰۰ تومان برای شکر وارد شده با ارز دولتی بود، اما با توجه به تغییر گروه کالایی شکر در سال گذشته از گروه یک به دو و قطع تخصیص ارز دولتی به این کالا، ذخایر شکر وارد شده با ارز ۴۲۰۰ تومانی کاهش یافته و رو به اتمام است و شکر وارد شده با ارز نیمایی نیز مشمول قیمت گذاری تثبیتی نیست.

معاون سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان همچنین تاکید کرد که افزایش قیمت نان پیش از تصویب و اعلام قیمت جدید غیرقانونی است و بازرسی بر این کالا طی هفته‌های گذشته افزایش یافته است.

پست بعدی

هشدار هواشناسی نسبت به وقوع رگبار بهاری در بیشتر استان‌ها

ی مه 23 , 2021
سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق در بیشتر استان‌های کشور و افزایش ارتفاع موج در دریای عمان و دریای خزر هشدار داد. سازمان هواشناسی با صدور هشدار زردرنگ آورده است: وقوع رگبار و رعد و برق، گاهی وزش باد شدید موقتی، گاهی همراه با گرد و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000