سعید محمد: امام نفرمودند نظامی‌ها حق ندارند در انتخابات کاندیدا شوند، گفتند حق ندارند وارد جریانات سیاسی شوند

60a55e2b0d41c_60a55e2b0d420 سعید محمد داوطلب انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم طی اظهاراتی از مواضع خود در برخی از موضوعات پرده برداشته است.

امروز بخش هایی از اظهارات سعید محمد که در یک گفتگو و البته یک جلسه بین ستادهایش مطرح کرده بود رسانه ای شد که در ادامه می خوانید:

بعضی ها گفته اند این کاندیدای اقتدار گرا و نظامی آمده تا فضا رو دو قطبی کند! ولی بداننداتفاقا ما آمدیم که فضا سه قطبی شود.

از گرفتاری‌های نسل جدید تماشای دعوای تکراری‌هاست. امروز امید ایران، برهم زدن این بازی، تغییر نسل مدیریتی و تحول مبتنی بر دانش است.

۴ ماه قبل از انتخابات استعفا دادم، این نشانه صداقت است خیلی‌ها هنوز سر کارهایشان هستند ولی من این فاصله را گرفتم تا آسیبی به سپاه نرسد.

حضرت امام(ره) نفرمودند نظامی‌ها حق ندارند در انتخابات کاندیدا شوند، می‌فرمایند حق ندارند وارد جریانات سیاسی شوند.

رمزارزها یک ابزار است که در دوره تحریم می‌توان بیشتر از آن استفاده کرد.

سعی می‌کنیم دولت شرکت‌هایی را برای ماینینگ راه‌اندازی کند و سهام این شرکت‌ها را به مردم واگذار می‌کنیم.

از شرکت‌های خصوصی حمایت می‌کنیم که رمزارز ملی تولید شود.

پست بعدی

بهـداشـت و تـغذیه؛ 2 عنصـر کلیدی زندگی کودکان

چ مه 19 , 2021
یکی از وظایف والدین، آموختن اهمیت امور بهداشتی به فرزندان و همچنین تغذیه سالم است. آموزش و نهادینه ساختن عادت‌های بهداشتی و اهمیت دادن به یک رژیم سالم غذایی باید به تدریج و از همان دوران اولیه کودکی آغاز شود تا نه تنها موجبات سلامتی و رشد کلی کودک را […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000