بانک صادرات گامی در راستای حمایت از تولید برداشته است

60a543ea63bae_2021-05-19_21-29 عضو کمیسیون اقتصادی مجلس می گوید بانک صادرات با طرح محیا گامی در جهت حرکت هر چه بهتر تولید در کشور برداشته است.

اصغر سلیمی با اشاره به طرح محیا بانک صادرات که با هدف اجرای شعار سال، مانع زدایی و حمایت یکپارچه از تولید ایجاد شده است گفت: از بانک ها انتظار می رود که به واحد های تولیدی کمک کنند، در این میان بانک صادرات می تواند تخصصی و قوی تر عمل کند.

نماینده مردم سیمرم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در شرایط سخت اقتصادی، تحریمی و شیوع بیماری کرونا، قابل تقدیر است که بانک صادرات به فکر طرحی مخصوص برای حمایت از تولید بوده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با توجه به اقدامات بانک صادرات در راستای حمایت از تولید این امید وجود دارد که فعالیت های این بانک منجر به حرکت بهتر چرخه تولید شود.

پست بعدی

دلایل عدم توانایی در تمرکز

چ مه 19 , 2021
همه ما مشكلات فردی خودمان را داريم؛ مشكلاتی كه ريشه در موضوعات بسيار زياد در گذشته و به‌خصوص دوران كودكيمان دارد. اين مشكلات گاهی شناخته می‌شوند و گاهی مدت‌ها از آن‌ها غافل هستيم. در اين مجموعه نوشتار برآنيم تا با ريشه‌يابي مشكلات واقعي يكي از مراجعان به دكتر «ليلا محمدي»، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000