عذرخواهی زالی از خبرنگار مضروب

60a4e5cd961cf_2021-05-19_14-47 از حادثه تلخی که در یکی از مراکز اقماری دانشگاه اتفاق افتاد بسیار مکدر شدیم، بنده به نوبه خودم و از طرف مسئولان دانشگاه مراتب عذرخواهی و پوزش را از این خبرنگار عالی قدر و جامعه وزین خبری اعلام می کنم.

پزالی رئیس دانشگاه شهید بهشتی گفت: از طرف دانشگاه و مسئولان ارشد دانشگاه شهید بهشتی، مراتب عذرخواهی خود را از این خبرنگار و جامعه وزین خبری اعلام می کنم.

رئیس دانشگاه شهید بهشتی درباره حادثه خبرنگار مضروب گفت: از حادثه تلخی که در یکی از مراکز اقماری دانشگاه اتفاق افتاد بسیار مکدر شدیم، بنده به نوبه خودم و از طرف مسئولان دانشگاه مراتب عذرخواهی و پوزش را از این خبرنگار عالی قدر و جامعه وزین خبری اعلام می کنم.

زالی گفت: یکی از مباحث مهم در طول پانزده گذشته از ایام کرونا، تلفیق خجسته بین اصحاب رسانه و جامعه مدافعان سلامت بود.

پست بعدی

شکر یک سال قبل از تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی خارج شده است

چ مه 19 , 2021
بازرس کل امور صنعت، معدن و تجارت سازمان بازرسی کل کشور در خصوص گرانی شکر گفت: این کالا از اوایل سال گذشته از تخصیص ارز کالاهای اساسی خارج شده است. اشکان میر محمدی در پاسخ به علت گرانی شکر گفت: به شکر ارز ۴۲۰۰ تومانی تعلق می‌گرفت که از اوایل […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000