گرانفروشی در صدر تخلفات ماه رمضان

60a18a675852e_60a18a6758530 معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) تهران از انجام بیش از ۳۰ هزار بازرسی از صنوف تهران در ایام ماه مبارک رمضان امسال خبر داد و گفت که بیشترین تخلفات گرانفروشی، کم فروشی و عدم صدور فاکتور بوده است.

سعید محمدی‌پوراظهار کرد: در ماه مبارک رمضان بالغ بر ۳۰ هزار فقره بازرسی از واحد های صنفی انجام شده است. دراین ایام با توجه به افزایش تقاضا برای برخی کالاهای پرمصرف، نظارت و بازرسی نیز به صورت مستمر انجام شده است.

وی افزود: دراین بازه زمانی بیش از ۴۲۸۴ فقره پرونده تخلف به ارزش ریالی ۹۴۵۵ میلیون تومان تنظیم و به مراجع ذیربط ارسال شده است.

به گفته این مقام مسئول بیشترین تخلفات نیز گرانفروشی، کم فروشی و عدم صدور فاکتور گزارش شده است.

محمدی پور در پایان خاطر نشان کرد که این نظارت‌ها با همکاری اتاق اصناف، پلیس آگاهی، بهداشت و تعزیرات حکومتی بوده و بر اقلامی چون مواد پروتئینی، میوه و سبزیجات، آش و حلیم، زولبیا و بامیه، برنج، روغن، قند وشکر، خرما و نان صورت گرفته است.

پست بعدی

موافقت دولت بایدن با قرارداد ۷۳۵ میلیون دلاری فروش سلاح به رژیم صهیونیستی

د مه 17 , 2021
واشنگتن پست از موافقت دولت بایدن با قرارداد تسلیحاتی ۷۳۵ میلیون دلاری با رژیم صهیونیستی در بحبوحه تشدید درگیری‌ها میان این رژیم با فلسطینیان خبر داد. واشنگتن پست نوشت: دولت بایدن با فروش ۷۳۵ میلیون دلار سلاح‌های هدایت شونده دقیق به اسراییل موافقت کرده و به این ترتیب پرچم قرمز […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000