گفت‌وگوی کوتاه خبر فوری با یک زن متخصص زیبایی که داوطلب کاندیداتوری شد/ عکس و ویدئو

609bbc09c5d63_2021-05-12_15-59 یک داوطلب کاندیداتوری زن انتخابات ریاست جمهوری گفت: الان سوال آسان بپرسید تا در آینده با هم بتوانیم سختی ها را پشت سر بگذاریم.

به گزارش خبر فوری، یک زن ناشناخته امروز برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری 1400 ثبت نام کرد. این فرد که پروین سلطانی نام دارد و با چهره ای متفاوت از مسئولان کشوری پا به ستاد انتخابات گذاشته، در پاسخ به خبرنگار مستقر ما در این ستاد گفت: ما خیلی سختی کشیده ایم تا به اینجا رسیده ایم. الان از من سوال آسان بپرسید تا در آینده با هم بتوانیم سختی ها را پشت سر بگذاریم.
گفته می شود سلطانی فعال حقوق زنان، تحصیلکرده آلمان و پرستار و متخصص زیبایی بهداشتی است.
امروز و دیروز چندین زن دیگر نیز برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کردند در حالی که تاکنون هیچ زنی به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری تایید صلاحیت نشده است.

پست بعدی

اعلام نحوه محاسبه مالیات نقل و انتقال خودروهای وارداتی و داخلی

چ مه 12 , 2021
رئیس کل سازمان مالیاتی، تبصره ۶ ماده ۴۲ قانون مالیات بر ارزش افزوده و ماده ۱۷ قانون مالیات های مستقیم را ابلاغ کرد. امید علی پارسا در ابلاغیه به امور مالیاتی شهر و استان تهران اصلاح بخشنامه شماره 200/99/70 مورخ 1399/10/14 موضوع اعلام بهای فروش انواع خودروهای تولید داخل و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000