سوخو-۳۰ روسیه جنگنده‌های فرانسوی را رهگیری کرد

609a6b2bc0937_609a6b2bc093a منطقه نظامی جنوبی روسیه اعلام کرد: یک فروند سوخو-۳۰ روسی امروز (سه شنبه) دو فروند جنگنده میراژ فرانسه و یک فروند هواپیمای سوختگیری نیروی هوایی این کشور را بر فراز دریای سیاه رهگیری کرده است.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، بر اساس اعلام ارتش روسیه، رادارهای این کشور اهداف پروازی را که داشتند به مرز روسیه و بر فراز آب‌های بی‌طرف دریای سیاه نزدیک می‌شدند، رصد کردند.

منطقه نظامی جنوبی روسیه با تاکید بر اینکه از این عبور و مرور هوایی غیرقانونی بر فراز مرز روسیه جلوگیری شده، اعلام کرد: یک فروند سوخو-۳۰ روس برای تشخیص هویت اهداف به پرواز درآمد و از عبور غیرقانونی آنها از مرز جلوگیری کرد. خلبان جنگنده روسی اعلام کرد که این اهداف پروازی دو فروند هواپیمای میراژ ۲۰۰۰ و یک فروند هواپیمای سوختگیری ۱۳۵ متعلق به نیروی هوایی فرانسه بودند.

در ادامه این بیانیه همچنین آمده است: جنگنده روس آنها را بر فراز دریای سیاه اسکورت کرد.

پست بعدی

اگر نگران عوارض تزریق واکسن کرونا برای سالمندان خانواده هستید، این خبر را بخوانید

س مه 11 , 2021
هرچه سن افراد بیشتر باشد، خطر ابتلا به نوع شدید بیماری کوید۱۹ در آنها بیشتر می‌شود. بنا بر گزارش مراکز پیشگیری و کنترل بیماری در آمریکا (CDC)، افراد مسن بیش از دیگران در معرض خطر ابتلا به کوید۱۹ و پیچیدگی‌های آن هستند. ۹۵درصد از ایمنی در برابر کوید۱۹، پس از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000