۱۰ تصویر فراموش نشدنی از روحانی / نظر شما درباره 8 سال ریاست جمهوری حسن روحانی چیست؟

6096ded85c102_2021-05-08_23-26 در این ویدئو نگاهی داریم به ۱۰ تصویر فراموش نشدنی از ۸ سال ریاست جمهوری حسن روحانی. این ۸ سال را با یک جمله توصیف کنید.

حسن روحانی در هشت سال گذشته، اتفاقات مختلفی را رقم زد. از پیروی در یک انتخابات سخت و نفسگیر در سال 92، تا موضوع حذف داوطلبانه یارانه ها در سال 93 و امضای برجام در سال 94 و پیروزی دوباره در انتخابات 96 و جنجال دی ماه آن سال و سپس خروج ترامپ از توافق هسته ای و جهش قیمتها در تابستان داغ 97 و اعتراضات به گرانی سوخت در سال 98 و حالا مذاکرات دوباره با دولت جدید آمریکا برای رفع تحریم ها.

در این میان برخی اتفاقات ماند سیل ویرانگر بهار 97 و ترور سردار سلیمانی و شیوع کرونا هم این هشت سال را مشکل تر از سایر ادوار کرد.

در این ویدئو به برخی از فرازهای این دوران نگاهی انداخته ایم. این ویدئو را ببینید و درباره آن نظر بدهید.

پست بعدی

ابداع یک سیستم هشدار برای بیماری‌های قلبی-عروقی

ی مه 9 , 2021
پژوهشگران انگلیسی در بررسی جدید خود، نوعی کاوشگر ابداع کرده‌اند که می‌تواند به تشخیص دادن بیماری‌های قلبی-عروقی کمک کند. نیواطلس نوشت: تجمع پلاک‌ در رگ‌ها، شرایطی است که می‌تواند پیامدهای سنگینی مانند لخته شدن خون و سکته را به همراه داشته باشد. پژوهشگران انگلیسی، نوعی کاوشگر درخشان ابداع کرده‌اند که […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000