آمار کرونا در جهان تا ۱۴ اردیبهشت/ اینفوگرافیک

6090d38bb3860_2021-05-04_09-24 تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، تا صبح سه‌شنبه (۱۴ اردیبهشت) به بیش از ۱۵۴ میلیون و ۱۷۸ هزار نفر رسید و تعداد قربانیان این ویروس نیز از سه میلیون و ۲۲۶ هزار نفر فراتر رفت.

در حال حاضر آمریکا با بیش از ۳۳ میلیون و ۲۳۰ هزار مبتلا، از نظر تعداد مبتلایان به این ویروس در رده اول قرار دارد و کشورهای هند، برزیل و فرانسه در رده‌های دوم تا چهارم هستند. ایران نیز از نظر تعداد مبتلایان کووید-۱۹ هم‌اکنون در رده چهاردهم قرار دارد. در این اینفوگرافیک، آمار ۱۵ کشور اول جهان از نظر تعداد مبتلایان و تازه‌ترین آمار کلی جهان درمورد ویروس کرونا را مشاهده می‌کنید.

گرافیک: پدرام آقایی

منبع داده‌ها: worldometers

پست بعدی

نماینده روسیه در وین: در واقعیت، مذاکرات در حال پیشرفت است

س مه 4 , 2021
نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین با ابراز تعجب از برخی سخنان که مدعی فروپاشی مذاکرات احیای برجام بودند، گفت که این گفت‌وگوها در حال پیشرفت است. میخائیل اولیانوف در صفحه توئیتر خود نوشت: «با تعجب، نظرات برخی تحلیلگران را می‌خوانم که ادعا می‌کنند گفت‌وگوهای وین درباره برجام، در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000